Datalicious Breakfast - Monitoring

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Datalicious Breakfast - Monitoring

Już 1 czerwca o 9 rano odbędzie się kolejna edycja Datalicious Breakfast. Są to cykliczne spotkania dla marketerów głodnych wiedzy i świadomych potęgi danych w nowoczesnej promocji.

Tym razem eksperci skupią się na szeroko pojętym temacie Monitoringu Internetu, w tym Monitoringu E-commerce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Audyt wizerunku marki, ochrona reputacji marki... to banał!

Sprawdźcie jak w nieoczywisty sposób spożytkować uzyskane dane! Czy monitoring sieci pozwala:

  • Śledzić rozwój epidemii?
  • Przewidzieć upadek biznesu?
  • Grać na giełdzie?
  • Znaleźć pracownika?

Dowiedzcie się jak sprawdzić:

  • Jakie są ceny produktów marki własnej i konkurencyjnych we wszystkich sklepach online?
  • Kiedy wysłać przedstawiciela handlowego do sklepu on-line?
  • Czy wirtualna półka posiada "eye level"?
  • Dlaczego nie warto polegać wyłącznie na danych raportowanych przez sklep?
  • Gdzie mierzyć poziom zadowolenia klientów?

Rejestracja i szczegóły na www.dataliciousbreakfast.com

Zapraszamy profesjonalistów, szczególnie związanych z Consumer Goods, e-Commerce, Retail i FMCG.

Krzysztof Nowicki
Dyrektor Marketingu Synerise marketing cloud - kompleksowej platformy do centralizacji danych, automatyzacji i personalizacji wszystkich punktów styku między marką, a konsumentem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij