Gdyńskie poruszenie z gwiazdami i Ströerem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gdyńskie poruszenie z gwiazdami i Ströerem

Kampania „Gdyńskie poruszenie” stworzona została aby zachęcić mieszkańców Gdyni do rekreacyjnego uprawiania sportu. Miasto promuje aktywność - do uprawiania sportu zachęcają znani gdynianie: aktorzy-Anna Przybylska i Joachim Lamża, dziennikarz Michał Adamczyk oraz gdyńskie cheerleaderki.

Sport to doskonały sposób na dobre samopoczucie i życiowy entuzjazm w każdym wieku. Nadmorskie położenie Gdyni, dostępność terenów leśnych oraz bogata sportowa oferta miasta sprawia, że mieszkańcy Gdyni i odwiedzający nas turyści mają doskonałe warunki do aktywności ruchowej – mówi Wojciech Szczurek, Prezydent Gdyni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „Gdyńskie poruszenie” potrwa do 31 kwietnia. Realizowana jest za pomocą kreacji oudoorowych, umieszczonych na 60 nośnikach Grupy Ströer. Towarzyszy im dedykowana strona internetowa www.gdyniasport.pl oraz działania PR.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij