Agencja NuOrder podpisała umowę na obsługę marki w Internecie do końca 2017. W ramach obsługi NuOrder zajmie się prowadzeniem geolokalizowanej kampanii mediowej w Social Media, kampanii google search, kampanii RLSA oraz wielosegmentowej kampanii display. Wszystkie działania mediowe będą prowadzić do strony producenta www.flugger.pl . Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktów marki.
Kampania została podzielona na trzy segmenty: segment z inspiracjami, segment produktowy i segment skierowany do grupy parentingowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024