Reklama dnia: Dove porównuje kobiece kształty do butelek. Internauci zmieszani

Reklama dnia: Dove porównuje kobiece kształty do butelek. Internauci zmieszani

Od ponad dziesięciu lat, Dove kwestionuję pojęcie „prawdziwego piękna” w kampaniach reklamowych. Brytyjski oddział Dove stworzył linię sześciu limitowanych kształtów butelek, które mają odzwierciedlać różnorodne budowy kobiecego ciała.

"Od wysokiego do niskiego, niezależnie od koloru skóry, wielkości buta czy długości włosów – piękno przychodzi w milionie różnych kształtów i rozmiarów" – tak twórcy butelek komentują powstanie limitowanej wersji opakowań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na potrzeby promocji, marka stworzyła spot telewizyjny, w którym jego twórcy przedstawili proces produkcji nowych opakowań. Zobaczcie:

Kampania powstała ponieważ raport piękna i zaufania Dove wykazał, że kobiety nie są zadowolone z tego, jak media społecznościowe kładą nacisk na to, aby wyglądać w określony sposób.

Twórcy kampanii jednak się przeliczyli. To co miało być trafioną kampanią dla kobiet, okazało się być niewypałem. Internauci natychmiast wytknęli marce uwagi związane z akcją, w tym zarzuty jakoby Dove nie było konsekwentne w propagowaniu różnorodności.

Jesteśmy ciekawi, co Wy myślicie o tej kampanii. Czy trafia do Was jej przekaz?

PS

Miesiąc temu Dove wystartowało z nową, zaskakującą kampanią ‘Image_Hack’, która ma przyczynić się do zmiany wizerunku kobiety w mediach.

Marka wraz z duńskim oddziałem agencji Mindshare zhakowała w tym celu serwis stockowy Shutterstock.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij