W ostatnim czasie Gawecka związana była z Coca-Cola, gdzie pracowała na stanowisku Digital Delivery Manager. Planowała i nadzorowała tworzenie digitalowej mapy biznesu firmy. Pracowała również jako Project Manager w Hypermedia oraz Junior Project Manager w Ogilvy & Mather.
W Rockon Gawecka zajmuje się obsługą projektów dla zagranicznych klientów agencji. Dodatkowo jest zaangażowana w projekt tworzenia nowego systemu CRM dla jednego z kluczowych polskich klientów agencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jestem zadowolony, że dołączyła do nas osoba z takim doświadczeniem. Wierzymy, ze dzięki Mai osiągniemy jeszcze lepszy poziom w obsłudze naszych klientów – komentuje Jan Szarras, CEO & Founder Rockon.
Agencja technologiczna Rockon została stworzona przez zespół specjalistów działających w branży interaktywnej od 2002 roku. Specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań digitalowych, których priorytetem jest precyzyjne wsparcie i realizacja celów biznesowych postawionych przez klientów. Operuje w całym wielokanałowym obszarze digitalu. Opiekuje się i tworzy od podstaw serwisy internetowe, e-commerce, platformy b2b/b2c, systemy wewnętrzne. Klientami firmy są średnie i duże przedsiębiorstwa z Polski oraz Europy (Szwajcarii, Wielkiej Brytanii czy Holandii). Dotychczas agencja współpracowała z takimi markami jak: Sanofi, Diners Club, AIG, Colonnade, Altaterra, Dakea, adblast, Swatch, HBO, Solgar czy Teva.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024