Portal Pracuj.pl stale rozszerza ofertę swoich usług, wprowadził na rynek aplikację mobilną. Grupa jest członkiem-założycielem międzynarodowego sojuszu serwisów rekrutacyjnych The Network.
Agencja VACALOCA przygotuje dedykowaną kampanię dla jednego z podstawowych sektorów korzystających z portalu. Zajmie się tworzeniem treści internetowych, komunikacją online oraz elementami kampanii oudoor’owej i doradztwem marketingowym.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
VACALOCA w podobnym zakresie obsługiwała markę XTB, przygotowując dla niej portal Power Your Mind oraz serię filmów i video-infografik opartych na technice motion design.