W telewizji, serwisach VOD, kinach i w social mediach marka Manhattan (Froneri) przypomina konsumentom o przyjemnościach płynących z jedzenia lodów w dobrym towarzystwie. Relaunch marki, która przez kilka ostatnich lat nie komunikowała się za pośrednictwem mediów, przygotował MEC Wavemaker, autor spotu do mediów wideo (TV, VOD, kina) i kampanii lodów Manhattan na Facebooku oraz Instagramie. Akcja skierowana jest przede wszystkim do młodych konsumentów z dużych miast, ceniących życie towarzyskie. Media do kampanii lodów Manhattan zaplanował MEC.
MEC Wavemaker autorem kampanii relaunchowej lodów Manhattan
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 10.05.2017
- 2 min czytania

Po kilku latach nieobecności w mediach marka Manhattan ruszyła z kampanią reklamową.