MEC Wavemaker autorem kampanii relaunchowej lodów Manhattan

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MEC Wavemaker autorem kampanii relaunchowej lodów Manhattan

Po kilku latach nieobecności w mediach marka Manhattan ruszyła z kampanią reklamową.

W telewizji, serwisach VOD, kinach i w social mediach marka Manhattan (Froneri) przypomina konsumentom o przyjemnościach płynących z jedzenia lodów w dobrym towarzystwie. Relaunch marki, która przez kilka ostatnich lat nie komunikowała się za pośrednictwem mediów, przygotował MEC Wavemaker, autor spotu do mediów wideo (TV, VOD, kina) i kampanii lodów Manhattan na Facebooku oraz Instagramie. Akcja skierowana jest przede wszystkim do młodych konsumentów z dużych miast, ceniących życie towarzyskie. Media do kampanii lodów Manhattan zaplanował MEC.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij