Reklama dnia: Zróbmy to razem, czyli jak z obowiązków małżeńskich zrobić dobry viral

Reklama dnia: Zróbmy to razem, czyli jak z obowiązków małżeńskich zrobić dobry viral

Pomimo ciągłej debaty na temat równości płci, wszystkich stworzonych kampanii, nie potrzebujemy badań, by wywnioskować, że wiele rzeczy się nie zmieniło. Większość obowiązków domowych nadal wykonywana jest przez kobiety.

Podział prac domowych ciągle jest kwestionowany. Nowa reklama Indesit zadaje nam pytanie, co by było gdyby mężczyźnie oddać żelazko, a kobiecie gazetę?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W filmie zatytułowanym "Do It Together", opublikowanym na Facebooku, widzimy mężczyznę, który jest odpowiedzialny za prowadzenie domu.

Film propaguje jednak idee wspólnego działania!

Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja: J. Walter Thompson Milan.

PS

Procter & Gamble rozpoczął niedawno kampanię #WeSeeEqual, która zwraca uwagę na równość wobec płci. Spot ukazał się przed Międzynarodowym Dniem Kobiet. Istotą filmu jest oswojenie różnych stereotypów.

PS2

Ikea reklamą zawsze trafia w samo sedno. Marka od wielu lat jest wierna zasadzie, że sprzedawać ma nie tylko produkty, ale także marzenia, wrażenia i emocje.

Często mówi się, że ojcowie i ich córki mają szczególny rodzaj relacji, szczególnie w okresie dojrzewania. Wszystko to jest wymownie wyrażone w reklamie: dziewczyna, która wpatruje się w drzwi. Ojciec, którego twarz wykrzywia się wobec niezrozumienia zachowania córki. Potem jest czekanie. Zobaczcie:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij