Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Monika Matysiak wzmacnia dział Social Media w INSIGNII

Monika Matysiak dołączyła do zespołu odpowiedzialnego w agencji INSIGNIA za działania z zakresu social media. Objęła stanowisko Social Media Specialist.
O autorze
1 min czytania 2017-05-11

 

Działając w branży marketingowej od ponad dwóch lat, spełnia swoje pasje. Social media i kampanie reklamowe nie mają przed nią żadnych tajemnic. Specjalizuje się w branży modowej, lecz z ogromnym zaangażowaniem podbija także inne dziedziny.

Pracowała z takimi markami jak: Grupa PSB, Bell, Miraculum, PRIMAMODA, Fashion Magazine oraz Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Poprzednio pełniła funkcję Community Managera w click community.

Monika jest jedną z najlepszych specjalistek w zakresie social media, z którą miałam okazję pracować, stąd też decyzja o dołączeniu jej do naszego zespołu. Świetnie radzi sobie z tematami w każdej branży i jest prawdziwą ekspertką w zakresie kanałów komunikacji dla trudnej grupy millennialsów. Podchodzi do komunikacji nieszablonowo, co jest tak ważne w czasach, kiedy każda reklama, nawet w social mediach, jest pomijana. Bardzo cieszę się, że mamy na swoim pokładzie tak zaangażowaną i doświadczoną specjalistkę, która po prostu żyje swoją pracą – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj