Reklama dnia: Ten „romans” nie skończy się tak, jak myślisz. Viral obrazuje trudny problem społeczny

Reklama dnia: Ten „romans” nie skończy się tak, jak myślisz. Viral obrazuje trudny problem społeczny

W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Historia przedstawiona w spocie pokazuję, że nie wszystko jest tym, czym może nam się wydawać. Movistar w spocie pokazuje, co można przeoczyć w social mediach.

Spot reklamowy przedstawia relacje młodzieży, która poznała się w sieci. Historia zatytułowana „Love Story” została odtworzona ponad 7,7 milionów razy w ciągu dwóch tygodni od opublikowania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oboje przedstawiani jako młodzi, nieśmiali i podekscytowani faktem, że wreszcie spotykają się z przedmiotami swojego uczucia.

Reklama jest częścią kampanii #ConcienciaMovistar zwiększającej świadomość, w tym przypadku, istnienia fałszywych profili społecznościowych.

Setki tysięcy osób dorosłych tworzy konta, na których podszywa się pod dzieci. Jest ich tak wiele, że giną one w gąszczu wszystkich profili w social mediach. „Nie każdy jest Twoim przyjacielem” mówi spot. Według raportów istnieje ponad 80 milionów fałszywych profili na portalach społecznościowych.

Kampania stworzona przez Moviestar i agencje Y&R Mexico ma uświadomić dzieciom i nie tylko, co może się zdarzyć, kiedy decydują się na spotkania z osobami poznanymi za pomocą portali społecznościowych.

PS

Jeśli nie pamiętacie polskiej akcji, która miała uświadamiać dzieci, że nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie monitora, my przypominamy:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij