Spot reklamowy przedstawia relacje młodzieży, która poznała się w sieci. Historia zatytułowana „Love Story” została odtworzona ponad 7,7 milionów razy w ciągu dwóch tygodni od opublikowania.
Oboje przedstawiani jako młodzi, nieśmiali i podekscytowani faktem, że wreszcie spotykają się z przedmiotami swojego uczucia.
Zobacz również
Reklama jest częścią kampanii #ConcienciaMovistar zwiększającej świadomość, w tym przypadku, istnienia fałszywych profili społecznościowych.
Setki tysięcy osób dorosłych tworzy konta, na których podszywa się pod dzieci. Jest ich tak wiele, że giną one w gąszczu wszystkich profili w social mediach. „Nie każdy jest Twoim przyjacielem” mówi spot. Według raportów istnieje ponad 80 milionów fałszywych profili na portalach społecznościowych.
Kampania stworzona przez Moviestar i agencje Y&R Mexico ma uświadomić dzieciom i nie tylko, co może się zdarzyć, kiedy decydują się na spotkania z osobami poznanymi za pomocą portali społecznościowych.
Poznaj Cropink – szybko i prosto twórz reklamy produktowe. Uwolnij Twoją kreatywność
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jeśli nie pamiętacie polskiej akcji, która miała uświadamiać dzieci, że nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie monitora, my przypominamy: