SZTUKA MAKA nastawiona jest na młodych ludzi, którzy szukają zdrowych i smacznych dań w korzystnej cenie. Potwierdzeniem tego są rozpoczęte przez spółkę działania promocyjne wykorzystujące znanych twórców internetowych, jak Stuu Games, Marcin Dubiel, Naruciak czy NitroZyniak, którzy zostali zaproszeni na otwarcie pierwszego punktu restauracyjnego w Warszawie przy ulicy Grochowskiej 304. Twórcy ci docierają głównie do młodego grona odbiorców za pośrednictwem kanałów YouTube czy mediów społecznościowych, jak Facebook, Instagram czy Snapchat.
Wykorzystując możliwości promocyjne młodych twórców, spółka przy współpracy z franczyzobiorcami ma plany stworzyć dużą, dobrze prosperującą sieć.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
“Do końca przyszłego roku planujemy być dostępni w każdym mieście powyżej 100 tysięcy ludzi i jednocześnie zostać liderem na polskim rynku w segmencie restauracyjnym sushi” – Przemysław Decyk, Prezes Zarządu spółki SZTUKA MAKA.
SZTUKA MAKA jest najnowszym wydaniem Sushi podawanym w rolce do ręki. Pomysł na taki sposób podania narodził się w Australii, gdzie rolki zdominowały rynek sushi i teraz zyskują coraz większą popularność na całym świecie. W ofercie nowej sieci restauracji znajdą się także tradycyjne japońskie kanapki ryżowe onigiri, azjatyckie pierogi mandu, zdrowe zielone herbaty, a także świeże soki i koktajle.
Szczegóły dotyczące otwarcia dostępne są na stronie wydarzenia na Facebooku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing