Havas Warsaw wzmacnia dział kreacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Warsaw wzmacnia dział kreacji

Do Havas Warsaw dołączyli Marcin Mroczek, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego oraz Andrzej Błachut - nowy senior art director. Od 10-ciu lat tworzą seniorski team kreatywny.

Marcin Mroczek i Andrzej Błachut przed dołączeniem do Havas Warsaw byli przez dwa lata związani z Ogilvy&Mather. Wcześniej pracowali m.in. w Scholz&Friends, Havas Group, 303, Team One (Saatchi&Saatchi) czy G7.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na swoim koncie mają kampanie dla wszystkich marek Polkomtel, m.in. format kreatywny “Gatunki Filmowe” dla Simplusa, kampanii “The Czasoumilacze” dla Plus oraz launchu 36i6 i PLUSH.

Do osiągnięć zawodowych Mroczka i Błachuta należą także kampanie “Adresik” dla Wirtualnej Polski, “Wajcha w dół” dla Heyah, platforma “Dwa razy nie trzeba powtarzać” dla Pudliszki czy format “Takie rzeczy tylko w Erze” dla PTC ERA (obecnie T-Mobile). Ponadto pracowali również dla marek nju mobile, Orange, IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy NESTEA.

Mroczek i Błachut zdobyli w swojej karierze wiele prestiżowych nagród branżowych. Należą do nich: statuetki KTR m.in. za kampanie dla Heyah, 7 Days (Chipita) czy launch 36i6, Effie za kampanie dla 7Days (Chipita) i nju mobile oraz wyróżnienie kampanii dla Simplus na festiwalu Cannes Lions.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij