Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polscy jurorzy w Euro Effies 2017

European Association of Communications Agencies (EACA) ogłosiło dziś listę jurorów tegorocznej edycji Euro Effie Awards. Przewodniczącym jury został Alexander Schlaubitz, Vice President Marketing w firmie Lufthansa.
O autorze
1 min czytania 2017-05-15

Jurorzy, pod jego przewodnictwem, będą obradowali w dniach 5 – 16 czerwca wybierając nominowanych do drugiego etapu obrad, zaplanowanego na 29 czerwca.

W pierwszej rundzie obrad i wyborze kampanii nominowanych weźmie udział pięcioro reprezentantów z Polski:

Anna Dzierzędzka – Managing Partner w Mediacom Warszawa,

Magda Kolenkiewicz – General Manager w Starcom,

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Paweł Gala – Managing Partner w MEC,

Michał Wolniak – Chief Strategy Officer & President w VML Poland,

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Maciej Skrzypczak – Managing Director w Lubię to – linked by Isobar.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W pracach Jury Euro Effie na drugim etapie obrad wezmą natomiast udział:

Filip Fiedorow – CMO w IKEA oraz Bartosz Dobrzyński – CMO w Play.

Euro Effie to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują całą Europę, i jest symbolem potwierdzonej efektywności komunikacji marketingowej oraz wyrazem uznania dla partnerstwa między klientem i agencjami.

Jury Euro Effie składa się z ekspertów w branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Każdy z nich, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom, pomoże wyłonić najlepsze kampanie, które otrzymają nominacje i nagrody.

Przy ocenie kampanii, jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres kryteriów, decydując tym samym czy zostanie ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. Kryteria oceny podzielone są na cztery obszary: Wyzwanie strategiczne, Strategia kreatywna, Wprowadzenie idei w życie oraz Efektywność działań.

“Miałem zaszczyt przewodniczyć jury Euro Effie już wcześniej. Według mnie to jedna z najbardziej prestiżowych marketingowych nagród na świecie, dlatego jestem zachwycony, że ponownie mam tę możliwość” – powiedział Alexander Schlaubitz, tegoroczny przewodniczący jury.

Konkurs Euro Effie organizowany jest przez European Association of Communications Agencies (EACA), we współpracy z Euronews i przy wsparciu Google, Kantar Millward Brown, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, i Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.