Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

15 maja startują dwie promocje konsumenckie Energizer

Energizer, we współpracy z dużymi sieciami kin – Multikinem w Polsce oraz Cinema-City w Czechach, Rumunii i na Węgrzech, przygotował dla swoich klientów akcję specjalną.
O autorze
1 min czytania 2017-05-15

Teraz, kupując produkty Energizer, można bezpłatnie otrzymać bilet na film w wybranej sieci kin. Za przygotowanie strony www (na wszystkie rynki), obsługę konkursu oraz kreację materiałów promocyjnych odpowiada agencja Plej, która współpracuje z firmą Energizer od początku 2016 roku.

Energizer zaplanował również akcję promocyjną w sieci sklepów Biedronka, w których za zakup dwóch blistrów baterii klienci otrzymają bezpłatnie jednego z 3 tysięcy pluszaków – bohatera kultowego filmu. Plej odpowiada za adaptację materiałów promocyjnych oraz obsługę konkursu. W ramach projektu przygotowała konkursowy landing page, baner na stronę www, list dla zwycięzców konkursu, prowadzi także działania w mediach społecznościowych.

BILETY NAŁADOWANE POZYTYWNĄ ENERGIĄ

Pierwsze ciepłe dni pozytywnie zaskoczą wszystkich fanów dobrego kina. 15 maja Energizer rozpoczyna akcję konsumencką „Bilety naładowane pozytywną energią”, w której każdy ma szansę otrzymać darmowy bilet na jeden z najnowszych filmów. Wystarczy kupić dowolne produkty z oferty Energizer za min. 20 zł, a następnie zarejestrować swój paragon na stronie energizertickets.com. Na podany przy rejestracji numer telefonu komórkowego, klienci otrzymają specjalny kod, który będzie ich biletem na seans.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocja Energizer działa na czterech rynkach: polskim, czeskim, węgierskim i rumuńskim. Każdy z krajów otrzymał własną pulę biletów, jednak ich liczba jest ograniczona. Akcja trwa do 15 lipca 2017r., lub do wyczerpania nagród. Więcej informacji i pełny regulamin dostępne na energizertickets.com.

AKCJA PROMOCYJNA BATERII ENERGIZER W SKLEPACH SIECI BIEDRONKA

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zgodnie z założeniami akcji, za zakup dwóch promocyjnych opakowań baterii Energizer Maximum, konsumenci otrzymają jedną z 3 tys. maskotek. Aby otrzymać pluszaka – bohatera kultowego filmu, należy wysłać do organizatora zgłoszenie wraz z paragonem potwierdzającym zakup. Konkurs trwa od 15 maja do 15 czerwca 2017r., szczegóły na stronie positivenergy.pl/biedronka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Accountem prowadzącym projekty dla firmy Energizer jest Anna Leśniewska – digital account manager Plej, koordynatorem Paulina Bender – junior digital account executive Plej, za działania w mediach społecznościowych odpowiadają: Marta Małachowska – social media manager Plej i Alicja Szwarczyńska – junior social media specialist Plej, za kreację: Marcin Topolski – digital creative team leader Plej, Maciej Korzeb – graphic designer Plej, Krzysztof Kuczera – copywriter Plej, za działania digital: Jacek Budzikowski – digital surfer Plej.