Kraków to stan umysłu, czyli Opcom dla Miasta Kraków

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kraków to stan umysłu, czyli Opcom dla Miasta Kraków

Agencja reklamowa Opcom wygrała konkurs ofert na opracowanie linii graficznej kampanii promocyjnej miasta, mającej na celu zachęcenie młodych ludzi do studiowania w Krakowie.

Kampania reklamowa przebiegać będzie pod hasłem: „KRAKÓW TO STAN UMYSŁU” i trwać będzie od 16.04, w pięciu miastach Polski: Warszawie, Katowicach, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na bilbordach, citylightach i w reklamie prasowej „Rzeczpospolitej”, w majowym dodatku „Ranking Szkół Wyższych”, pojawili się studenci krakowskich uczelni, dlatego to właśnie oni promują miasto:

  • Katarzyna Krzeszowska - Miss Polski 2012;
  • Maciej Kot - skoczek narciarski, drużynowy brązowy medalista Mistrzostw Świata z 2013;
  • Michał Gazda - konstruktor robota, który wygrał zawody RobotChallenge 2012.

Ze strony agencji za projekt odpowiadają: Justyna Cyganik (account executive), Leszek Łuczyn (creative director), Konrad Kruczkowski (senior graphic designer) . Za sesję zdjęciową: DIAMONDS FACOTORY STUDIO.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij