Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Superbohater Wilq w kampanii nowej Hoop Coli

Wpisując się w bardzo popularny ostatnio trend wśród polskich marek, podpierania swojego wizerunku znanym celebrytą, po tygodniach poszukiwań Hoop Cola rozpoczęła współpracę reklamową z Superbohaterem - Wilq. Superbohater może być tylko jeden, i to właśnie on zaprezentuje światu odmienioną Hoop Colę
O autorze
1 min czytania 2013-04-16

Jedno jest pewne – Polska potrzebuje superbohaterów. A Wilq – bezkompromisowy bohater komiksowy, czasem może trochę opryskliwy, dzięki swojemu absurdalnemu poczuciu humoru, świetnie radzi sobie z polskimi realiami. W środowisku komiksowym jest postacią kultową, a jego cytaty gładko przeszły do języka potocznego.

Wilq jest również najbardziej znanym polskim superbohaterem, którego przygody czytelnicy komiksów śledzą nieprzerwanie od 2002 roku. Autorzy i komiks otrzymali wszystkie możliwe polskie nagrody komiksowe. Komiks „Wilq” jest laureatem przyznawanych podczas Międzynarodowych Dni Komiksu w Łodzi wyróżnień, a autorzy serii otrzymali prestiżową nagrodę Śląkfę w kategorii Twórca Roku w 2009 roku. Wspaniałym osiągnięciem twórców “Wilqa” jest sprzedaż prawie 100 tysięcy egzemplarzy komiksu.

– Kampania Hoop coli z użyciem postaci Wilq’a będzie pierwszą okazją przedstawienia superbohatera w formie pełnej animacji. Wykorzystanie popularnego wśród młodych ludzi superbohatera Wilq’a, z pewnością jeszcze bardziej zbliży naszą markę do konsumenta – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.

Za współpracę z Wilq, koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Hand Made. Kampania będzie składała się z 4 spotów telewizyjnych i rozpoczyna się emisją piętnastosekundowego spotu teaserowego. Kolejna odsłona kampanii planowana jest na maj.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot ma unikalną formę filmową połączoną z animacją 2D.

Emisja spotów rozpocznie się 15 kwietnia 2013 i potrwa do 9 czerwca 2013. Będzie prowadzona w stacjach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. tematycznych stacja Polsat, TVN czy z grupy AtMedia).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zakupem mediów w telewizji zajmuje się Havas Media. Zakupem mediów w internecie zajmuje się Performance Media. Leniva Studio zadba o komunikację PR kampanii oraz produktu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się