Superbohater Wilq w kampanii nowej Hoop Coli

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Superbohater Wilq w kampanii nowej Hoop Coli

Wpisując się w bardzo popularny ostatnio trend wśród polskich marek, podpierania swojego wizerunku znanym celebrytą, po tygodniach poszukiwań Hoop Cola rozpoczęła współpracę reklamową z Superbohaterem - Wilq. Superbohater może być tylko jeden, i to właśnie on zaprezentuje światu odmienioną Hoop Colę

Jedno jest pewne – Polska potrzebuje superbohaterów. A Wilq – bezkompromisowy bohater komiksowy, czasem może trochę opryskliwy, dzięki swojemu absurdalnemu poczuciu humoru, świetnie radzi sobie z polskimi realiami. W środowisku komiksowym jest postacią kultową, a jego cytaty gładko przeszły do języka potocznego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wilq jest również najbardziej znanym polskim superbohaterem, którego przygody czytelnicy komiksów śledzą nieprzerwanie od 2002 roku. Autorzy i komiks otrzymali wszystkie możliwe polskie nagrody komiksowe. Komiks "Wilq" jest laureatem przyznawanych podczas Międzynarodowych Dni Komiksu w Łodzi wyróżnień, a autorzy serii otrzymali prestiżową nagrodę Śląkfę w kategorii Twórca Roku w 2009 roku. Wspaniałym osiągnięciem twórców “Wilqa” jest sprzedaż prawie 100 tysięcy egzemplarzy komiksu.

- Kampania Hoop coli z użyciem postaci Wilq’a będzie pierwszą okazją przedstawienia superbohatera w formie pełnej animacji. Wykorzystanie popularnego wśród młodych ludzi superbohatera Wilq’a, z pewnością jeszcze bardziej zbliży naszą markę do konsumenta – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.

Za współpracę z Wilq, koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Hand Made. Kampania będzie składała się z 4 spotów telewizyjnych i rozpoczyna się emisją piętnastosekundowego spotu teaserowego. Kolejna odsłona kampanii planowana jest na maj.

Spot ma unikalną formę filmową połączoną z animacją 2D.

Emisja spotów rozpocznie się 15 kwietnia 2013 i potrwa do 9 czerwca 2013. Będzie prowadzona w stacjach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. tematycznych stacja Polsat, TVN czy z grupy AtMedia).

Zakupem mediów w telewizji zajmuje się Havas Media. Zakupem mediów w internecie zajmuje się Performance Media. Leniva Studio zadba o komunikację PR kampanii oraz produktu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij