1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
Kreatywny pomysł, „parasol” spajający wszystkie elementy, jak w każdej kampanii marketingowej…
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…
Colędawanie Hoop Coli (zima 2009/10) – wersja karaoke – powstała z powodu wycofania oryginalnego spotu przez ówczesną KRRiTV oraz poparcie, jakiego udzielili nam konsumenci.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
Były trudne wyzwania, nie ma najtrudniejszego… poza tym po zmierzeniu się z wyzwaniem nie nadaje się mu „najcięższej” oceny.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumna, to…
24 Czerwca Polskim Dniem Przytulania – w tym roku obchodzony po raz czwarty, i co ważne, inicjatywa wychodziła od wolontariuszy, którzy celebrowali ten dzień w całej Polsce.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Jest ich sporo, ale nie chcę tutaj reklamować nikogo 😉
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
Wykorzystanie mobile.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
Są tylko „przestarzałe”, nie znam przereklamowanych.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Wzajemne zrozumienie.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Zwykłego życia i z japońskich anime 😉
10. Gdybym miała sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
Zainwestowałabym w kampanie na Kaixin lub Renren.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
…lubię, nigdy się nie nudzę, co chwilę przychodzi „nowe”.