Patrycja Giurko (Hoop Polska): inspiracje czerpię z życia i z japońskich anime

Patrycja Giurko (Hoop Polska): inspiracje czerpię z życia i z japońskich anime
Patrycja Giurko, Group Brand Manager w Hoop Polska, odpowiedzialna m.in. za markę Hoop Cola, Jupik oraz Vinea i Pickwick Ice Tea. Karierę zawodową rozpoczęła w firmie Unilever, następnie pracowała w Henkel Bautechnik i Mieszko. Miłośniczka podróży i japońskich kreskówek.
O autorze
1 min czytania 2012-07-03

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

Kreatywny pomysł, „parasol” spajający wszystkie elementy, jak w każdej kampanii marketingowej… 

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

Colędawanie Hoop Coli (zima 2009/10)  – wersja karaoke – powstała z powodu wycofania oryginalnego spotu przez ówczesną KRRiTV oraz poparcie, jakiego udzielili nam konsumenci.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Były trudne wyzwania, nie ma najtrudniejszego… poza tym po zmierzeniu się z wyzwaniem nie nadaje się mu „najcięższej” oceny.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumna, to…

24 Czerwca Polskim Dniem Przytulania – w tym roku obchodzony po raz czwarty, i co ważne, inicjatywa wychodziła od wolontariuszy, którzy celebrowali ten dzień w całej Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Jest  ich sporo, ale nie chcę tutaj reklamować nikogo 😉

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Wykorzystanie mobile.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

Są  tylko „przestarzałe”, nie znam przereklamowanych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wzajemne zrozumienie.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Zwykłego życia i z japońskich anime 😉

10. Gdybym miała sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

Zainwestowałabym w kampanie na Kaixin lub Renren.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

…lubię, nigdy się nie nudzę, co chwilę przychodzi „nowe”.