Według AXE młodzi mężczyźni żyją w świecie wypełnionym etykietami. Powtarza się im czego wolno, a czego nie, w efekcie przez presję społeczeństwa czują się oni w jakiś sposób zastraszeni, coraz więcej z nich wpada w depresję i ma myśli samobójcze.
Kampania #isitokforguys powstała, aby wyzwolić facetów spod nacisku „bycia mężczyzną” i uprawniać ich do tego, aby byli kimkolwiek chcą być. AXE razem z partnerami akcji chcą walczyć z ograniczeniami i stworzyć społeczeństwo, w którym nie ma złego sposobu bycia mężczyzną.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację spotu i kampanii odpowiedzialna jest agencja 72andSunny Amsterdam.
PS
Jakiś czas temu prezentowaliśmy reklamę Nike, w której marka przełamywała stereotypy związane z tym, że dziewczynki zrobione są z plotek, kwiatków i marmolady. W reklamie widzimy, że marka chce zamieszać w tradycji kulturowej, by otworzyć kobietom nowe możliwości.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To nie jedna z takich reklam brandu. Nike od dawna stawia sobie za zadanie propagowanie równości kobiet w społeczeństwie. Przygotowała z tej okazji reklamy z różnych stron świata, w których pokazuje, że niezależnie od szerokości geograficznej kobiety są silne i mogą wiele!
Słuchaj podcastu NowyMarketing