Od 2010 roku działania Public Relations systematycznie powierza agencji GutPR. Tegoroczna wiosenna współpraca pomiędzy Thermaflex a GutPR obejmuje działania komunikacyjne dla nowości produktowej – systemu ThermaSmart PRO.
ThermaSmart PRO – system do izolacji instalacji grzewczych i sanitarnych – to rozwiązanie spełnia wszystkie wyzwania budowlane w zakresie prawnym, zdrowia, bezpieczeństwa, wydajności i ochrony środowiska – nie tylko skutecznie izoluje, ale także zapewnia bezawaryjną pracę systemu przez wiele lat. Powstaje zgodnie z ekologicznym podejściem. System jest przyjazny środowisku i w znaczny sposób obniża koszty eksploatacji budynku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Obsługą mediową tego rozwiązania zajmie się agencja GutPR. Umowa obejmuje przygotowanie materiałów prasowych, kontakt z dziennikarzami, prowadzenie monitoringu mediów oraz doradztwo komunikacyjne.