Marketingowi superbohaterowie wracają do Warszawy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital Marketing

partnerem merytorycznym działu jest Digitree Group

Marketingowi superbohaterowie wracają do Warszawy

Już 31 maja odbędzie się czwarta edycja Digital Marketing Heroes, konferencji poświęconej najświeższym trendom w marketingu cyfrowym i reklamie programmatic.

Na scenie wydarzenia pojawią się  reprezentanci środowisk naukowych m. in z Akademii Leona Koźmińskiego oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Tesco, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gdzie kończy się przetwarzanie emocji a zaczyna neuromarketing? Jak zawalczyć o jakość w reklamie programmatic? Jakie korzyści płyną z kampanii co-brandingowych i co-marketingowych? Czy mobile programmatic i native programmatic mają przyszłość? To tylko kilka spośród całej listy zagadnień, które poruszą prelegenci konferencji Digital Marketing Heroes 2017 organizowanej przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.

Konferencję rozpocznie Jacek Kowalski, który opowie o „Emocjach  – niedocenionych superbohaterach marketingu”. Kolejne wystąpienie należeć będzie do Aylin Demiral z Sociomantic, prelegentka przybliży tajniki jakościowej reklamy personalizowanej. Następnym superbohaterem będzie Krzysztof Radoszewski z UberEATS, opowie on uczestnikom spotkania jak UberEATS  zostało Warsaw Foodie Hero.

W drugiej części konferencji Marta Ceccato, kierująca zespołem Display i Programmatic w Tesco UK, opowie o mocy danych w reklamie i ich mądrym wykorzystaniu. Następnie przyjdzie czas na najbardziej futurystyczny temat konferencji czyli prelekcję dr. Aleksandry Przegalińskiej prowadzącej badania nad rozwojem nowych technologii w Instytucie Technologicznym w Massechusetts. Prelegentka przybliży uczestnikom temat affective computingu i opowie jak można wykorzystać technologię do odczytywania emocji. Na zakończenie DMH2017 uczestnicy będą mieli okazję posłuchać dyrektora e-commerce w firmie Komputronik Sławomira Komińskiego, który podzieli się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych.

Digital Marketing Heroes 2017 będzie również dobrą okazją do przysłuchania się dyskusjom ekspertów na temat przyszłości reklamy programmatic w tym: reklamie programmatic typu premium, reklamie mobilnej i natywnej. Dyskusje poprowadzi Lothar Krauze z Sociomantic, a gośćmi paneli będą: Mario Gebers z OpenX, Boris Kruchinsky z Google oraz Marcin Olszewski z Media Impact Polska. 

Tegoroczna edycja Digital Marketing Heroes odbędzie się 31go maja w klubie Patio w Warszawie. Sponsorami wydarzenia są Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl. Więcej informacji o DMH2017 oraz możliwość uzyskania zaproszenia (wydarzenie ma charakter zamknięty) na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij