Pierwsza kampania wizerunkowa PKO Leasing – decyzja leasingowa nawet w 15 minut

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza kampania wizerunkowa PKO Leasing –  decyzja leasingowa nawet w 15 minut

17 maja wystartowała pierwsza w historii PKO Leasing kampania wizerunkowo-sprzedażowa. Jej celem jest zwiększenie świadomości klientów o ofercie spółki oraz umocnienie marki PKO Leasing wśród firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Głównym przekazem i benefitem kampanii jest szybkość procesu – możliwość uzyskania decyzji leasingowej nawet w 15 minut od złożenia kompletnego wniosku o finansowanie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Leasing stanowi drugie, obok kredytu, główne źródło finansowania przedsiębiorców. W kampanii akcentujemy, że wybierając PKO Leasing klient oszczędza czas i może skoncentrować się na podstawowym biznesie. Wspieramy w ten sposób firmy w ich rozwoju – mówi Elżbieta Anders, członek Zarządu PKO Leasing.

Działania w kampanii, które potrwają do końca czerwca, obejmują głównie radio i Internet. W części online PKO Leasing wykorzysta sieci afiliacyjne oraz możliwości reklamowe w wyszukiwarkach do realizacji celów sprzedażowych. Formaty display będzie można również znaleźć na stronach kontekstowo związanych z tematyką biznesową dzięki działaniom performance oraz zakupowi powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym. Aktywność w mediach społecznościowych i kontakt z mediami dodatkowo pozwoli na zwiększenie zasięgu działań i budowę wizerunku PKO Leasing. W zakresie przygotowania i realizacji mediaplanu, tak samo jak w przypadku kampanii PKO Banku Polskiego, zajął się Havas Media Group, a kreacje stworzyła Agencja Warszawa. Nawiązania do kampanii banku będzie można szukać w stylistyce oraz haśle: „Działamy na Twoje konto”.

PKO Leasing to największy leasingodawca w Polsce z 13 proc. udziałem w rynku.. PKO Leasing finansuje zarówno pojedyncze przedmioty, samochody czy sprzęt IT, jak również projekty inwestycyjne: maszyny czy linie technologiczne. 28 kwietnia nastąpiła fuzja prawna spółki z Grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego z Raiffeisen-Leasing Polska. Aspiracją połączonej organizacji jest umocnienie pozycji doradcy pierwszego wyboru, podążającego za zróżnicowanymi potrzebami klientów i czerpiącego z potencjału marki PKO Banku Polskiego.

PKO Bank Polski wraz ze spółkami z Grupy Kapitałowej zapewnia firmom kompleksową ofertę – rachunki do bieżącej obsługi finansowej, różne formy finansowania działalności, w tym pożyczki, kredyty obrotowe i inwestycyjne oraz leasing i faktoring. Już, co piąta firma zmieniająca bank wybiera PKO Bank Polski. Najnowsza kampania Banku skupia się na Pożyczce MSP, jako szybkim i prostym sposobie pozyskania funduszy na potrzeby firmy - nawet w 24 godziny.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij