NEWTON Media wygrało w dwóch kategoriach na AMEC Awards 2017!

Na ceremonii rozdania nagród AMEC Awards 2017 w Bangkoku, przedstawiciele Newton Media odebrali złotą nagrodę za najlepsze badanie dla biznesu oraz brąz za najlepsze wykorzystanie zintegrowanego pomiaru komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2017-05-24

Tym samym, NEWTON Media „obroniło” tytuł z ubiegłego roku w kategorii B2B, za audyt mediów dla Tesco. Ta prestiżowa nagroda jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości usług świadczonych przez NEWTON Media.   

Nowa usługa analityczna – audyt medialny – łączy analizę zawartości mediów i badanie wypowiedzi dziennikarzy. Pomaga ona zidentyfikować ich konkretne oczekiwania, precyzyjniej kierować komunikacją w biznesie, a tym samym poprawić jej skuteczność. Zwycięski projekt został przeprowadzony dla Tesco w 2016 roku, które wykorzystało tę usługę w swojej strategii komunikacji. 

Ján Kondáš, szef komunikacji korporacyjnej w Tesco: „Od wielu lat współpracujemy z NEWTON Media, dlatego to im powierzyliśmy audyt naszych działań komunikacyjnych. Wyniki przeprowadzonej analizy skłoniły nas do wprowadzenia zmian w dotychczasowych działaniach, aby pełniej odzwierciedlały potrzeby przedsiębiorstwa. Audyt pozwolił również na zidentyfikowanie nowych trendów w komunikacji, dlatego też zamierzamy powtórzyć badanie również w tym roku.” 

„Nagrody AMEC pozwalają nam zmierzyć się z naszą konkurencją na arenie międzynarodowej. Tym bardziej niezwykle się cieszę, że zdobyliśmy aż dwie nagrody w tym prestiżowym konkursie. Potwierdza to naszą pozycję w czołówce branży Media Intelligence” – komentował po ceremonii rozdania nagród, Petr Herian, Prezes NEWTON Media Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

AMEC co roku wręcza nagrody za najlepsze analizy medialne. Więcej informacji na temat zwycięzców nagrody AMEC 2017 można znaleźć na stronie internetowej AMEC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing