Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: Przyjaźń dziewczynki z kotem pomogła jej zainteresować się światem

Reklama dnia: Przyjaźń dziewczynki z kotem pomogła jej zainteresować się światem
Whiskas w poruszającym spocie opowiada o przyjaźni młodej, autystycznej dziewczynki z kotem, który był jedynym „rodzajem terapii”, jaka do niej dotarła.
O autorze
1 min czytania 2017-05-24

Projekt filmu oparty jest na prawdziwej historii ośmioletniej dziewczynki, Iris Grace, u której rozpoznano ASD. Kiedy w jej otoczeniu znalazł się kot imieniem Thuja, reakcja była natychmiastowa. Zwierze tak stymulowało ciekawość Iris, że ta zyskała więcej pewności siebie, zaczęła komunikować się z rodzicami i uczestniczyć w różnych działaniach, wykazała nawet niezwykły talent do malowania. Zobaczcie:

Dzięki tej historii powstała kampania, która opatrzona jest hashtagami #mycatwhiskas i #mycuriouscat, pod którymi zachęca się do dzielenia historiami o tym, jak koty zmieniły życie ludzi. Najlepsze historie staną się dalszymi częściami akcji.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest brazylijska agencja BBDO ALMap.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co byście zrobili, gdybyście nagle stracili wzrok? Jak w takiej sytuacji odzyskać chęć do życia? 

Taka właśnie sytuacja spotkała bohaterkę spotu Pedigree. Wszystko pogrążyło się nagle w ciemności. Lekarze okazali się bezradni, a kobieta nie wiedziała, w jaki sposób nadal funkcjonować. Z pomocą przyszedł jej… pies.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Autyzm jest zaburzeniem rozwoju diagnozowanym coraz częściej, niestety większość z nas wciąż nie potrafi odpowiedzieć na pytanie „Czym jest autyzm?”. Poniżej polska kampania społeczna, która ma zwrócić naszą uwagę na problem dzieci z tym zaburzeniem.