Projekt filmu oparty jest na prawdziwej historii ośmioletniej dziewczynki, Iris Grace, u której rozpoznano ASD. Kiedy w jej otoczeniu znalazł się kot imieniem Thuja, reakcja była natychmiastowa. Zwierze tak stymulowało ciekawość Iris, że ta zyskała więcej pewności siebie, zaczęła komunikować się z rodzicami i uczestniczyć w różnych działaniach, wykazała nawet niezwykły talent do malowania. Zobaczcie:
Dzięki tej historii powstała kampania, która opatrzona jest hashtagami #mycatwhiskas i #mycuriouscat, pod którymi zachęca się do dzielenia historiami o tym, jak koty zmieniły życie ludzi. Najlepsze historie staną się dalszymi częściami akcji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację spotu odpowiedzialna jest brazylijska agencja BBDO ALMap.
PS
Co byście zrobili, gdybyście nagle stracili wzrok? Jak w takiej sytuacji odzyskać chęć do życia?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Taka właśnie sytuacja spotkała bohaterkę spotu Pedigree. Wszystko pogrążyło się nagle w ciemności. Lekarze okazali się bezradni, a kobieta nie wiedziała, w jaki sposób nadal funkcjonować. Z pomocą przyszedł jej… pies.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Autyzm jest zaburzeniem rozwoju diagnozowanym coraz częściej, niestety większość z nas wciąż nie potrafi odpowiedzieć na pytanie „Czym jest autyzm?”. Poniżej polska kampania społeczna, która ma zwrócić naszą uwagę na problem dzieci z tym zaburzeniem.