Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polska agencja ze srebrem w konkursie MIXX Awards Europe 2017!

Polska agencja po raz kolejny nagrodzona w międzynarodowym konkursie. Tym razem zdobyła srebrną statuetkę MIXX Awards Europe 2017. Kampania Hitspot Media – nowej marki Bluerank, realizowana dla Mitsubishi została nagrodzona w kategorii Programmatic Advertising.
O autorze
1 min czytania 2017-05-25

Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 23 maja w Amsterdamie podczas konferencji Interact Amsterdam 2017.

MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych organizowany corocznie przez IAB Europe. W tym roku kandydaci walczyli o nagrody aż w 13 kategoriach. Jedna statuetka trafiła do polskiej agencji Bluerank za kampanię realizowaną dla marki Mitsubishi. Wszystko za sprawą Hitspot Media – nowej marki należącej do Bluerank, która specjalizuje się w działaniach personalizacyjnych dla klientów agencji, w tym Mitsubishi.

To właśnie z kampanią display personalizowaną 1 do 1 dla marki Mitsubishi Bluerank zgłosił się do MIXX Awards Europe w dwóch kategoriach Programmatic Advertising oraz Effective Use of Data. W obu kategoriach kampania znalazła się w gronie 5 nominowanych. Bluerank jako jedyna agencja z Polski otrzymała 2 nominacje do nagród MIXX Awards Europe oraz jedną nagrodę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj