Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 23 maja w Amsterdamie podczas konferencji Interact Amsterdam 2017.
MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych organizowany corocznie przez IAB Europe. W tym roku kandydaci walczyli o nagrody aż w 13 kategoriach. Jedna statuetka trafiła do polskiej agencji Bluerank za kampanię realizowaną dla marki Mitsubishi. Wszystko za sprawą Hitspot Media – nowej marki należącej do Bluerank, która specjalizuje się w działaniach personalizacyjnych dla klientów agencji, w tym Mitsubishi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To właśnie z kampanią display personalizowaną 1 do 1 dla marki Mitsubishi Bluerank zgłosił się do MIXX Awards Europe w dwóch kategoriach Programmatic Advertising oraz Effective Use of Data. W obu kategoriach kampania znalazła się w gronie 5 nominowanych. Bluerank jako jedyna agencja z Polski otrzymała 2 nominacje do nagród MIXX Awards Europe oraz jedną nagrodę.