Polska agencja ze srebrem w konkursie MIXX Awards Europe 2017!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polska agencja ze srebrem w konkursie MIXX Awards Europe 2017!

Polska agencja po raz kolejny nagrodzona w międzynarodowym konkursie. Tym razem zdobyła srebrną statuetkę MIXX Awards Europe 2017. Kampania Hitspot Media – nowej marki Bluerank, realizowana dla Mitsubishi została nagrodzona w kategorii Programmatic Advertising.

Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 23 maja w Amsterdamie podczas konferencji Interact Amsterdam 2017.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych organizowany corocznie przez IAB Europe. W tym roku kandydaci walczyli o nagrody aż w 13 kategoriach. Jedna statuetka trafiła do polskiej agencji Bluerank za kampanię realizowaną dla marki Mitsubishi. Wszystko za sprawą Hitspot Media – nowej marki należącej do Bluerank, która specjalizuje się w działaniach personalizacyjnych dla klientów agencji, w tym Mitsubishi.

To właśnie z kampanią display personalizowaną 1 do 1 dla marki Mitsubishi Bluerank zgłosił się do MIXX Awards Europe w dwóch kategoriach Programmatic Advertising oraz Effective Use of Data. W obu kategoriach kampania znalazła się w gronie 5 nominowanych. Bluerank jako jedyna agencja z Polski otrzymała 2 nominacje do nagród MIXX Awards Europe oraz jedną nagrodę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij