Praca z szacunkiem i bonusem – ruszyła najnowsza kampania promocyjna Promedica24

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Praca z szacunkiem i bonusem – ruszyła najnowsza kampania promocyjna Promedica24

Promedica24 - lider rynku usług opiekuńczych - wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zawód opiekuna seniorów i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił.

Celem kampanii jest pozyskanie do współpracy osób, które podejmą pracę opiekuna seniora. Zachętą jest dodatkowe 100 Euro bonusu, otrzymywane za każde przepracowane 31 dni na kontrakcie 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

w Niemczech. Warunkiem dodatkowym jest podjęcie takiej pracy od 1 czerwca. Twórcy kampanii chcą dotrzeć do osób rozważających w przeszłości podjęcie pracy jako opiekun,  a także zainteresować nią nowych pracowników. Oficjalne dane pokazują, że zawód opiekuna seniorów już teraz jest na liście najbardziej poszukiwanych zawodów, a dla nikogo nie jest tajemnicą, że w Europie zachodzą zmiany demograficzne. Społeczeństwa starzeją się, co tworzy dobry klimat do pracy w opiece nad seniorami, zarówno stałej, jak i tymczasowej, w Polsce i za granicą. 

Kampania w założeniu jej autorów ma być jedną z najbardziej intensywnych w branży usług opiekuńczych. Jak mówią marketerzy Promedica24, ma ona charakter kampanii 360°i obejmie media tradycyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym  rozgłośnie z pakietu Total Zet (radio ZET i 81 rozgłośni lokalnych), magazyny kolorowe i poradniki dla kobiet, a także dzienniki. W planach jest także kampania telewizyjna. W media planie wzięto także pod uwagę działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych i działania big data. Mocny nacisk położono również na dotarcie do grupy docelowej za pośrednictwem mediów lokalnych i regionalnych.

Najnowsza kampania promocyjna Promedica24 to także zmiana w sposobie komunikacji marki. 

Jak mówi Agnieszka Niedziela, dyrektor ds. marketingu: „Big ideą nowej komunikacji jest podkreślenie, że praca opiekunki seniorów to praca z czymś więcej,  to praca z wartością dodaną, zarówno w wymiarze emocjonalnym jak i racjonalnym. Dlatego hasło kampanii to „Praca z szacunkiem”. Nasza nowa kampania podkreśla jej wyjątkowość. Chcemy odczarować ten zawód, pokazać, że to praca  z powołaniem, ceniona przez podopiecznych i klientów.”

Kreacje na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, działania online (SEM, FB, afiliacja) realizuje Cube Group. Kampania potrwa do połowy sierpnia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij