TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Filip Połoska dołącza do Grupy Onet-RAS Polska jako redaktor naczelny NOIZZ PL

Filip Połoska obejmie stanowisko redaktora naczelnego NOIZZ. Paweł Pawelec, współzałożyciel marki NOIZZ i obecny redaktor naczelny, obejmie w NOIZZ nową funkcję na szczeblu międzynarodowym.
O autorze
1 min czytania 2017-05-25

Do jego obowiązków należeć będzie rozwijanie platformy oraz wymiana treści pomiędzy oddziałami NOIZZ w poszczególnych krajach. 

Rozwijając NOIZZ, chcemy skupić się na odbiorcach z pokolenia C. W tym celu kładziemy nacisk na trendy i treści o charakterze miejskim oraz opinie. Jesteśmy przekonani, że NOIZZ stanie się preferowanym medium dla tzw. „digital natives”  we wszystkich krajach, w których jesteśmy obecni. – komentuje Martyna Majchrzak, dyrektor publikacji cyfrowych Grupy w Ringier Axel Springer Media AG. 

Przez ponad rok Paweł Pawelec wraz z zespołem z powodzeniem budował pozycję NOIZZ w Polsce, tworząc udany produkt o dużym zasięgu w mediach społecznościowych i wprowadzając szereg innowacji.  Jedną z nich jest marka Noizz Food, która osiągnąwszy nadspodziewanie dobre wyniki w Polsce, została wprowadzona na rynki zagraniczne, gdzie kierowana jest do odbiorców mówiących po angielsku, hiszpańsku i portugalsku.

Doświadczenie zgromadzone w Polsce było inspiracją dla międzynarodowej ekspansji. NOIZZ z sukcesami działa już w Niemczech, Serbii, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii. – Po udanym wejściu na rynki zagraniczne zespół NOIZZ z jeszcze większym zaangażowaniem podchodzi do dostarczania najwyższej jakości treści odbiorcom w każdym wieku, których łączy nowoczesny, miejski styl życia oparty na współczesnej formie komunikacji. Kolejnym ważnym krokiem na tej drodze jest wzmocnienie zespołu redakcyjnego, a mianowanie FilipaPołoski na stanowisko redaktora naczelnego to dopiero początek – powiedział Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Filip Połoska pracował w Gazeta.pl od 2011 roku. Na początku tworzył satyryczny „Faktoid”, następnie zajmował się rozwojem formatów redakcyjnych w newsroomie oraz współtworzył nową strategię treści i wideo w mediach społecznościowych. Przez ostatnie dwa lata był szefem programowym strony głównej gazeta.pl

W kwietniu portal NOIZZ miał w Polsce 3,1 mln realnych użytkowników (Gemius/Megapanel). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się