W Noc Muzeów Huawei Polska zaprasza do swojej interaktywnej galerii, która jest dosłownie na wyciągnięcie palca

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W Noc Muzeów Huawei Polska zaprasza do swojej interaktywnej galerii, która jest dosłownie na wyciągnięcie palca

W interaktywnym filmie animowanym wykonanym z okazji Nocy Muzeów Huawei Polska przypomina, że istnieje galeria, do której nikt nie ma dostępu… z wyjątkiem Ciebie.

Jest nią galeria zdjęć w smartfonie Huawei P10 wyposażonym w czytnik linii papilarnych. Za przygotowanie kreacji odpowiada DDB&tribal.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tworząc animację, skupiono się na indywidualnym doświadczeniu użytkownika – to właśnie user experience stał się nośnikiem przesłania kampanii. Film jest w pełni interaktywny, nie korzysta z trików technologicznych – wystarczy przyłożyć palec w wyznaczonym miejscu ekranu. To dotyk palca użytkownika „ożywia” interaktywną galerię Huawei P10. W filmie wykorzystano obrazy udostępnione przez The Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku, m.in. dzieła Moneta, Renoira, Poussina oraz Leutzego.

Kreacja została wykonana w formacie pionowym z myślą o pełnoekranowej emisji na ekranach smartfonów. Za przygotowanie filmu odpowiada agencja DDB&tribal, która współpracowała z domem produkcyjnym Cut Cut oraz The Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku. Za postprodukcję odpowiada Coloroffon, a za udźwiękowienie Halo Productions.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij