Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Tiger rozdaje koszulki na Facebooku

Tygrys – nowy bohater marki Tiger, przygotował na Facebooku specjalny konkurs i ma w nim do rozdania 500 imprezowych koszulek.
O autorze
0 min czytania 2013-04-19

Wystarczy polubić fanpage’a Tigera i pozwolić Tygrysowi zajrzeć na Twój profil, który przeanalizuje go i stwierdzi jakim „imprezowym zwierzem” jesteś. Tygrys dobierze hasła z kampanii, które znajdą się na wygranej koszulce.

A więc: Jesteś „kierownikiem wodopoju” czy może „dyrektorem melanżu”? Zapytaj TYGRYSA!