TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rekordowe zyski i ponad 100 milionów euro na inwestycje. Candy najszybciej rozwijającym się producentem urządzeń domowych w Europie

Candy, włoska firma produkująca sprzęt AGD, stawia na rozwój i osiąga rekordowe zyski. Po 12,5% wzroście sprzedaży w 2015 roku firma 2016 rok zamknęła z przychodami na poziomie 1,035 miliarda euro.
O autorze
1 min czytania 2017-05-26

Do 2019 roku grupa planuje inwestycje na poziomie aż 105 milionów euro. Candy to dziś najszybciej rozwijający się producent urządzeń domowych w Europie.

W pierwszym kwartale 2016 roku firma odnotowała wzrost przychodów o 8%, natomiast w drugim już o 11%. Poza osiągnięciem rekordowych zysków (wzrost o 10% w porównaniu do roku 2015) grupa Candy znacząco zwiększyła swój udział w rynku europejskim. W porównaniu z rokiem 2015, według badań GFK, odnotowano wzrost udziału o 20%. Candy jest dziś najszybciej rozwijającą się firmą wśród głównych graczy na rynku urządzeń AGD.

Innowacyjność i technologia – sposób na sukces

Na sukces firmy składają się: skuteczny model biznesowy, wkraczanie na nowe rynki oraz wysoka innowacyjność i technologia. Grupa Candy to niekwestionowany lider w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań (AGD sterowane z wykorzystaniem aplikacji) stosowanych w urządzeniach domowych (udział w rynku: Włochy – 46,8%, Francja – 61,9%, Rosja – 44,6%).

Grupa Candy niezmiennie się rozwija i reprezentuje włoski styl w Europie i na świecie. Nasza siła polega na łączeniu tradycji, związanej z historią marki, z nowoczesnością. Pozwala to tworzyć innowacyjne i zaawansowane technologicznie produkty. Stawiamy sobie za cel bycie liderem w rozumieniu potrzeb konsumentów, co pozwoli oferować im najlepsze produkty i usługi – mówi Beppe Fumagalli, CEO Candy Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponad 100 milionów euro na nowe inwestycje

W latach 2017–2019 Candy planuje zainwestować w rozwój 105 milionów euro. Efektem inwestycji ma być uzyskanie przychodu na poziomie 2 miliardów euro w ciągu najbliższych 5 lat. Duża część inwestycji zostanie przeznaczona na marketing i komunikację (43 miliony euro to kwota inwestycji w 2017 roku, a w ciągu 2 najbliższych lat zostanie ona podwojona). Wszystko to w celu poznania oczekiwań konsumentów i stworzenia możliwie najlepszych rozwiązań.

Słuchaj podcastu NowyMarketing