Reklama dnia: Jakiego masz skilla? Lekcja języka gamerskiego z doktorem nauk humanistycznych

Reklama dnia: Jakiego masz skilla? Lekcja języka gamerskiego z doktorem nauk humanistycznych
Kiedyś częściej niż w domu rodzice widzieli swoje dzieci na trzepakach, skaczących w gumę albo bawiących się w chowanego ze znajomymi ze szkoły.
O autorze
1 min czytania 2017-05-26

Dziś, częściej niż o tabliczkę czekolady proszą o nową grę na PlayStation, albo o święty spokój, bo przecież „nie mogę zatrzymać tej gry mamo”! Dlatego media Expert stworzyło kampanię, w której uczy rodziców nadążać nad nowym językiem młodzieży.

Gamerski dla początkujących to cykl lekcji, które prowadzi Tomasz Kowalczuk, językoznawca i doktor nauk humanistycznych, dowiecie się z nich: m.in co to Skill, Nerd i AFK, a także znajdziecie sposób na to, by dzielić pasje gamerskie ze swoimi dziećmi.


Więcej spotów z kampanii tutaj.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeśli obejrzeliście wszystkie, to czy wypada nam nie powiedzieć GG?

Co myślicie o takich reklamach?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Narodowe Centrum Kultury ruszyło jakiś czas temu z kampanią Ojczysty – dodaj do ulubionych. W jednym ze spotów przekonuje, że znajomość polszczyzny sprzyja porozumieniu między pokoleniami i przynosi szczęście w życiu zawodowym i osobistym 🙂

Inny spot z kampanii w groteskowy sposób zwraca uwagę na wszechobecny problem, jakim jest zaniedbywanie używania znaków diakrytycznych w komunikacji tekstowej.

PS2

W 2012 roku oku Ministerstwo Środowiska rozpoczęło kampanię „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie”. Akcję urozmaiciły trzy spoty z udziałem profesorów Jerzego Bralczyka i Zbigniewa Lew-Starowicza, nie dość, że wsparli środowisko, to zadbali o nasz język!