Przegląd zakazanych reklam

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przegląd zakazanych reklam

Kontrowersje, kombinacje, napięcia i lawirowanie pomiędzy skomplikowanymi przepisami prawa to motywy przewodnie kolejnej Reklamówki, czyli przeglądu reklam zakazanych. Tym razem podczas wydarzenia dowiemy się, jak twórcy reklam prześlizgują się pomiędzy wyboistymi meandrami prawa...

...aby zareklamować to, czego reklamować nie wolno. Nie zabraknie także produkcji budzących kontrowersje. Jedno jest pewne: Reklamówka #5 to wydarzenie dla widzów o mocnych nerwach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Plan spotkania

18.30 Pierwszy blok reklam
19.00 Prelekcja nr 1 w Polsce, czyli co ma prawo do przekazów handlowych? Kuba Zawadzki
19.30 Drugi blok reklam

Opis prelekcji:

Choć mogłoby się wydawać, że w zakresie publikowania i emisji przekazów handlowych w Polsce panuje styl rodem z USA - czyli "wolna amerykanka" - to w rzeczywistości obowiązują dość szczegółowe ograniczenia. Czy sam przekaz handlowy to wyłącznie reklama? Co wolno, czego nie wolno i jak "pójść po bandzie"? Co czeka tych, którzy dołączą do grona smutnych, ukaranych reklamodawców? Po Prelekcji nr 1 wszystko to stanie się jasne - jak słoneczko z reklamy Heyah.

Kuba Zawadzki – były copywriter, a obecnie aplikant adwokacki, na co dzień zajmujący się szeroko pojętym prawem gospodarczym w gliwickiej kancelarii. Twierdzi, że praktycznie wie więcej o reklamie, niż przeciętny prawnik i teoretycznie więcej o prawie, niż przeciętny marketingowiec. Postanowił o tym opowiedzieć. Prywatnie fan Arsenalu Londyn. Uczcijmy to minutą ciszy [*].

Organizator

Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu To uczelnia z 25 letnią tradycją nauczania mieszcząca się w Sosnowcu. Szkoła stale powiększa swoją ofertę kierunków - początkowo skupiona na zarządzaniu i marketingu, teraz swoje miejsce mogą znaleźć tam również studenci pedagogiki, ochrony środowiska, filologii angielskiej, a nawet politologii. To pierwsza niepubliczna szkoła wyższa w Sosnowcu.

Partner merytoryczny

Kava Studio Agencja kreatywna, która zajmuje się brandingiem, komunikacją i projektowaniem graficznym. Pomaga start-upom, jak i doświadczonym markom zaistnieć. Zajmuje się też całą masą własnych projektów, a najnowszym z nich jest właśnie Reklamówka. Kava to świeżość, energia i oryginalność. Kava pobudza umysł i wyobraźnię. Wreszcie Kava sprzyja nawiązywaniu nowych znajomości i swobodnej wymianie poglądów.

Patroni medialni:

Idea Hub
NowyMarketing
Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij