fot. pixabay.com
18 maja Chartered Institute of Public Relations (CIPR) dołączył do inicjatywy International Association for Measurement and Evaluation of Communication (AMEC), dotyczącej całkowitego zaprzestania stosowania wskaźnika AVE w obliczaniu efektywności działań public relations. Wprowadzenie nowych wytycznych i standardu, który wykluczy wskaźnik AVE, CIPR planuje na wrzesień obecnego roku. Jak wskazuje Jason MacKenzie, CIPR President, członkowie organizacji wiedzą, że AVE jest niemiarodajnym wskaźnikiem, w związku z czym nadszedł czas, aby całkowicie zaprzestać jego stosowania*.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Członkowie CIPRu obecnie wykorzystujący wskaźnik AVE będą mieli rok na zmianę sposobu rozliczania efektywności działań na tę proponowaną w kodeksie postępowania organizacji.