fot. pixabay.com
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
18 maja Chartered Institute of Public Relations (CIPR) dołączył do inicjatywy International Association for Measurement and Evaluation of Communication (AMEC), dotyczącej całkowitego zaprzestania stosowania wskaźnika AVE w obliczaniu efektywności działań public relations. Wprowadzenie nowych wytycznych i standardu, który wykluczy wskaźnik AVE, CIPR planuje na wrzesień obecnego roku. Jak wskazuje Jason MacKenzie, CIPR President, członkowie organizacji wiedzą, że AVE jest niemiarodajnym wskaźnikiem, w związku z czym nadszedł czas, aby całkowicie zaprzestać jego stosowania*.
Członkowie CIPRu obecnie wykorzystujący wskaźnik AVE będą mieli rok na zmianę sposobu rozliczania efektywności działań na tę proponowaną w kodeksie postępowania organizacji.