TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ING z muralem w Łodzi – jak robić marketing pozytywny?

10 000 reakcji i dotarcie do 370 000 odbiorców. Social media ING Banku Śląskiego zawrzało, a MOSQI.TO miało w tym swój udział.
O autorze
1 min czytania 2017-05-29

Skąd pomysł?

Pod koniec ubiegłego roku, ING Bank Śląski przeprowadził na Społeczności ING konkurs „Kochasz swoje miasto?”, w którym uczestnicy mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście. Nagrodą dla zwycięzcy była wizualizacja hasła, a dla miasta, które kocha – mural.

War.TO angażować lokalnie!

Do wymyślonego przez łodzianina hasła: „Moja Łódź, moje wiosła, mój cel.”, przygotowaliśmy 4 projekty muralu.

„Tego typu projekt, w polskiej stolicy murali, to wyzwanie, dlatego wspólnie z ING postanowiliśmy o głos zapytać samych łodzian. Z doświadczenia wiemy, że nic tak dobrze nie działa jak zaangażowanie lokalnej społeczności” – mówi Magda Zielińska z MOSQI.TO.

Mural, który pobił rekord w SM

Post z zachętą do głosowania reakcjami stał się rekordowym wpisem na facebook’owym profilu ING pod względem zaangażowania odbiorców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dotarł do 364 000 osób, z czego ponad 208 000 stanowiło ruch organiczny. 

Akcja spotkała się z dużym zaangażowaniem – na samym profilu ING oddano 10 422 głosy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Śląsk lubi Łódź i już wie jak zagadać

Serca łodzian podbił projekt nawiązujący do klimatu kamienic miejskich autorstwa Adama Rżanka z MOSQI.TO.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mieszkańcy docenili zabawne nawiązanie do „wojny kibiców” znanej z łódzkich ulic, które podobnie jak murale, na stałe wpisały się w krajobraz miasta. Zwycięski projekt zebrał na samym profilu ING 4511 głosów i właśnie został namalowany na najbardziej łódzkiej ulicy – przy Piotrkowskiej 217.

O galancie!

W akcję zaangażowali się nie tylko sami łodzianie, ale również niezależne instytucje, m.in. profil miasta Łódź czy profil Piotrkowskiej 217.

W sumie, na pozostałych profilach, oddano ponad 7000 dodatkowych głosów, co dało razem ponad 17 500 głosów w ciągu tygodnia, tylko na Facebooku.

A wszystko dzięki 100m2 ściany w sercu miasta ☺ .