Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kupując Coca-Colę, otrzymasz bilet na festiwal muzyczny. Rumuńskie nastolatki zachwycone

Kupując Coca-Colę, otrzymasz bilet na festiwal muzyczny. Rumuńskie nastolatki zachwycone
Nikt nie robi tak innowacyjnych opakowań swoich butelek jak Coca-Cola. W tym miesiącu marka we współpracy z rumuńską agencją kreatywną, zaprezentowała butelki z limitowanymi etykietami, które uprawniają do darmowego udziału w festiwalu muzycznym.
O autorze
1 min czytania 2017-05-29

Opaski, opracowane przez McCann Bucharest, pojawiły się w ośmiu nietuzinkowych wzorach. Nie każda jednak gwarantuję wstęp na festiwal. Aby dowiedzieć się, czy nasza butelka była szczęśliwą, należy zeskanować kod z opaski specjalną aplikacją!

Agencja przyznaje, że kampania zaangażowała 75 proc. rumuńskich nastolatków, dodatkowo kampania spowodowała 11 proc. wzrost sprzedaży!

PS

To nie pierwszy raz, kiedy Coca-Cola zaskoczyła lokalną społeczność. We Włoszech z okazji świąt Bożego Narodzenia, Coca-Cola we współpracy z agencją David, zaprojektowała i sprzedawała specjalne, limitowane butelki, wyposażone w elektroniczne nakrętki, dzięki którym można było nagrać 30 sekundowy komunikat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Osoba, która finalnie otwierała butelkę, mogła odsłuchać specjalnego, spersonalizowanego komunikatu 🙂

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Coca-Cola wymyśliła też fantastyczny sposób na zrównanie sobie ekologów. 16 szalonych zakrętek, wśród których mogliśmy znaleźć korek, który posłuży nam jako strugaczka, pompka lub pistolet na wodę!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania powstała we współpracy z agencją Ogilvy.