Kupując Coca-Colę, otrzymasz bilet na festiwal muzyczny. Rumuńskie nastolatki zachwycone

Kupując Coca-Colę, otrzymasz bilet na festiwal muzyczny. Rumuńskie nastolatki zachwycone

Nikt nie robi tak innowacyjnych opakowań swoich butelek jak Coca-Cola. W tym miesiącu marka we współpracy z rumuńską agencją kreatywną, zaprezentowała butelki z limitowanymi etykietami, które uprawniają do darmowego udziału w festiwalu muzycznym.

Opaski, opracowane przez McCann Bucharest, pojawiły się w ośmiu nietuzinkowych wzorach. Nie każda jednak gwarantuję wstęp na festiwal. Aby dowiedzieć się, czy nasza butelka była szczęśliwą, należy zeskanować kod z opaski specjalną aplikacją!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja przyznaje, że kampania zaangażowała 75 proc. rumuńskich nastolatków, dodatkowo kampania spowodowała 11 proc. wzrost sprzedaży!

PS

To nie pierwszy raz, kiedy Coca-Cola zaskoczyła lokalną społeczność. We Włoszech z okazji świąt Bożego Narodzenia, Coca-Cola we współpracy z agencją David, zaprojektowała i sprzedawała specjalne, limitowane butelki, wyposażone w elektroniczne nakrętki, dzięki którym można było nagrać 30 sekundowy komunikat.

Osoba, która finalnie otwierała butelkę, mogła odsłuchać specjalnego, spersonalizowanego komunikatu :)

PS2

Coca-Cola wymyśliła też fantastyczny sposób na zrównanie sobie ekologów. 16 szalonych zakrętek, wśród których mogliśmy znaleźć korek, który posłuży nam jako strugaczka, pompka lub pistolet na wodę!

Kampania powstała we współpracy z agencją Ogilvy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij