Tytuł Reklamodawcy Roku KTR 2017 otrzymało Allegro.
Prace zrealizowane dla tego klienta otrzymały w tym roku ponad 20 nagród w różnych kategoriach: od kampanii, przez design i Interactive aż po kostiumy. Wśród nich były spoty, które wzruszały polską i międzynarodową publiczność, zaskakujące oprawy wizualne eventów oraz projekt z pogranicza kultury i reklamy, który na nowo przedstawił tradycyjne polskie historie w bardzo atrakcyjny sposób.
Zobacz również
-
Digital Marketing World Forum North America: jak marki uczą się łączyć emocje, dane i technologię [RELACJA]
-
Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna (i co z tym wspólnego ma AI, tęsknota i nuda marek)? Powraca konferencja „Influencer is not an idea”!
-
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
Zachęcamy do obejrzenia wywiadu z Marcinem Dyczakiem (Grupa Allegro), Hubertem Stadnickim (Agencja Bardzo) oraz Tomkiem Bagińskim (Platige Image).