„Otwórz się na wygrywanie" z Królewskim

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Otwórz się na wygrywanie

1 czerwca startuje loteria „Otwórz się na wygrywanie”. Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa. Sprzedaż promocyjna potrwa do 31 października lub do wyczerpania zapasów.

„Otwórz się na wygrywanie” to loteria typu instant win, w której konsument od razu dowiaduje się o wygranej. Informacje o nagrodzie znajdzie pod kapslem lub zawleczką promocyjnych butelek i puszek Królewskiego, które trafią do sklepów w województwie mazowieckim i lubelskim. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nagrodami w loterii są koszulki meczowe Legii Warszawa oraz ponad milion puszek Królewskiego (500 ml). Wygrane piwa odebrać można w oznaczonych punktach sprzedaży, biorących udział w promocji (aktualna lista na stronie www.krolewskie.pl), a koszulki w oficjalnym klubowym sklepie Legia FanStore przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie. 

Loteria „Otwórz się na wygrywanie” to kolejna wspólna inicjatywa Królewskiego i Legii. Piwo nr 1 w regionie wspiera piłkarską dumę stolicy od 2004 roku, a niedawno podpisana nowa umowa przedłuża współpracę o kolejne trzy lata. Dzięki temu strategicznemu partnerstwu marka chce być bliżej swoich konsumentów i uczestniczyć w wydarzeniach ważnych dla stolicy i całego regionu. 

Loterię wspiera promocja w punktach sprzedaży (oznakowane opakowania, dedykowane materiały POS) oraz rozpoczynająca się w czerwcowa online i OOH. Szczegóły oraz regulamin loterii można znaleźć na stronie www.krolewskie.pl, a dodatkowych informacji udziela specjalnie uruchomiona infolinia, działająca w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.

Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group. Kreację przygotowała agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi agencja TWIN .digital collective., a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Komunikację PR prowadzi agencja ROOTS PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij