TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LifeTube z nowym działem strategii i kreacji. Na pokładzie Gabriela Barnat

Wraz z początkiem czerwca br. w LifeTube ruszają prace nowego działu, odpowiedzialnego za tworzenie strategii i kreacji dla powstających projektów. Utworzenie nowego segmentu związane jest z intensywnym rozwojem firmy i chęcią odpowiedzi na potrzeby klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-06-01

Pieczę nad działaniami w tym zakresie sprawować będzie Gabriela Barnat.

Gabriela Barnat obejmie w LifeTube stanowisko Senior Strategy Manager. Swoje doświadczenie z zakresu współpracy z influencerami po stronie agencji wykorzystywać będzie m.in. do usprawnienia procesu tworzenia koncepcji i kreacji dla klientów spółki, a także do polepszenia komunikacji pomiędzy Twórcą, agencją i marką. Do jej zadań będzie należało także tworzenie strategii współpracy z influencerami zrzeszonymi w sieci oraz koordynacja kampanii dla największych polskich i globalnych marek.

Od dłuższego czasu prowadzimy intensywne rekrutacje i sukcesywnie rozbudowujemy nasze działy. Stworzenie nowego segmentu jest naturalnym krokiem związanym z rozwojem firmy i potrzebą dalszej profesjonalizacji działań. Bardzo cieszę się na współpracę z Gabi i jestem przekonany, że świetnie poradzi sobie z wyzwaniami, jakie przed nią stawiamy – komentuje Paweł Stano.

Gabriela Barnat z branżą związana jest od ponad 8 lat. W tym czasie pracowała dla takich agencji, jak: K2 Internet, Socializer, czy Hey You!. Przez ostatnie kilka lat związana była z Publicis Media, pracowała w domu mediowym Zenith i LiquidThread. Na stanowisku Social Media Managera odpowiadała za tworzenie kampanii w social mediach, a także współpracę z influencerami. Prywatnie jest miłośniczką dalekich podróży i tańca tribal fusion. Pracuje również jako modelka w agencji Orange Models.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

LifeTube wyznacza trendy w kontekście współpracy z digital influencerami. Bardzo się cieszę z nowej roli, która daje mi możliwość dbania o rozwój i jakość tego obszaru. Moim celem jest usprawnienie dotychczasowych procesów i wypracowanie takiego modelu współpracy, który będzie satysfakcjonujący i odpowiadający na potrzeby każdej ze stron – marki, agencji i Twórcy – mówi Gabi Barnat.

Słuchaj podcastu NowyMarketing