Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Małgorzata Mikina od 1 czerwca dołącza do zespołu SYNERGIC

SYNERGIC, lider rozwiązań niestandardowych reklamy OOH kontynuuje rozbudowę obszaru sprzedaży. 1 czerwca zespół powiększył się o doświadczoną ekspert w branży Małgorzatę Mikina, która obejmie stanowisko Senior Account Managera.
O autorze
1 min czytania 2017-06-02

Małgorzata Mikina posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży.

Z branżą marketingu i reklamy związana jest od 16 lat. W wydawnictwie Tarsago Polska jako Dyrektor Biura Reklamy przez ostatnie 3 lata odpowiadała m.in. za kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej. Wcześniej przez prawie 9 lat pracowała w New Age Media – Grupa Cinema City International, początkowo jako Sales Supervisor, a następnie jako Country Supervisor. Nadzorowała pracę biur firmy w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.

W SYNERGIC jako Senior Account Manager Małgorzata Mikina będzie odpowiedzialna głównie za sprzedaż nośników Mega Format oraz przejmie również obsługę kluczowych klientów, w tym domów mediowych.

Małgorzata pracowała z największymi graczami na rynku zarówno klientami, jak i domami mediowymi. Jej doświadczenie jest dla naszego zespołu wielką wartością. Cieszymy się, że zdecydowała się do nas dołączyć.” – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj