Niskoalkoholowy Heineken 3 na największych polskich festiwalach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niskoalkoholowy Heineken 3 na największych polskich festiwalach

Tego roku z Heinekenem zagrają trzy najgorętsze polskie festiwale. Do Open’er Festival i Kraków Live Festival dołączył Orange Warsaw Festival, który odbędzie się już w najbliższy weekend (2-3 czerwca) na torze wyścigów konnych Służewiec.

Nowością na wszystkich tych imprezach będzie obecność Heinekena 3, nowego niskoalkoholowego wariantu marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dla miłośników muzyki nie ma większej atrakcji niż koncerty, na których można na żywo doświadczać występów ulubionych artystów i dzielić się wrażeniami z resztą publiczności. Na takich imprezach warto cieszyć się każdą chwilą. Z myślą o widzach, którzy chcą w pełni oddawać muzycznym doznaniom i dłużej zachować  dobrą formę, Heineken wprowadza na festiwale swój nowy wariant - Heineken 3. To piwo o obniżonej zawartości alkoholu (3,3 proc.), dzięki czemu będzie je można spożywać nie tylko w wyznaczonych strefach gastronomicznych, ale także bliżej wydarzeń na scenie.   

- Niższa zawartość alkoholu sprawia, że Heineken 3 idealnie sprawdzi się jako orzeźwienie na plenerowych imprezach w gorące, letnie dni. Fani najlepszych muzycznych doznań na najlepszych festiwalach w Polsce, będą mogli w pełni cieszyć się występami artystów, zachowując dobrą formę i świeży umysł na kolejne koncertowe atrakcje – od teraz bez konieczności wychodzenia do strefy gastronomicznej - mówi Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken w Polsce. Podczas wszystkich trzech festiwali Heineken 3 będzie sprzedawany w specjalnie oznakowanych kubkach, czym odróżni od klasycznego lagera dostępnego tylko w strefach gastronomicznych.

Obecność wariantu niskoalkoholowego na festiwalach wpisuje się w nowe trendy wśród młodych. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Canvas8 odpowiedzialna konsumpcja staje się wśród nich coraz modniejsza. Aż 75 proc. osób w wieku 21-35 lat podczas imprez ogranicza spożycie alkoholu, aby świetnie bawić się aż do samego końca*.  

Na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji działa też Heineken. Hasło „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” („Enjoy Responsibly”) jest obecne na Open’er Festival od 2007 roku. Podczas poprzednich edycji marka prowadziła działania edukacyjne i wspierała szereg rozwiązań wspomagających odpowiedzialne zachowania podczas imprez. Także w tym roku na trzech największych polskich festiwalach  Heineken będzie przypominał o rozważnym spożywaniu piwa, a wszyscy barmani zostaną przeszkoleni z zakresu odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. 

Muzyczne lato z Heinekenem 3 rozpocznie Orange Warsaw Festival (2-3 czerwca), drugim przystankiem będzie Open’er Festival w Gdyni (28.06-01.07), a trzecim Kraków Live Festival (18-19.08).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij