Kryzysy PR w mediach społecznościowych (raport Sotrendera)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kryzysy PR w mediach społecznościowych (raport Sotrendera)

Raport „Kryzys w czasach Facebooka“ to pierwsze opracowanie w zwięzły sposób przedstawiające najważniejsze wnioski z kryzysów i sytuacji problematycznych w social media, które wydarzyły się w Polsce od początku 2012 r.

Dzięki temu badaniu osoby odpowiedzialne za zarządzanie reputacją marki dostaną rekomendacje, które będą przekładalne na praktyczne działania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Opierając się na ilościowych i jakościowych danych zebranych z mediach społecznościowych, przede wszystkim z Facebooka, który był główną areną kryzysów, przebadane zostało 19 sytuacji, które dostały łatę „kryzys w social media“. W raporcie poruszone zostały sprawy związane z kryzysami ważnymi, mniej ważnymi i niesłusznie nazywanymi kryzysami, w tym m.in. dotyczących NC+, ACTA, Uważam Rze czy Play. Opisane zostało także jak wobec popularyzacji social media zmienia się układ sił w relacji klient-firma. Zwrócono uwagę na dobre i złe praktyki, a także na znaczenie sposobu zachowania administratorów stron w profilaktyce i radzeniu sobie z zaistniałym kryzysem.

Publikacja została objęta patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Opracowanie zostało również wzbogacone o komentarze ekspertów z branży public relations. W raporcie wypowiedzieli się Piotr Czarnowski, Rafał Czechowski, Tomasz Nadolny, Justyna Szafraniec , Monika Czaplicka i Andrzej Pomarański.

 Raport dostępny jest tutaj

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij