Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kryzysy PR w mediach społecznościowych (raport Sotrendera)

Raport „Kryzys w czasach Facebooka“ to pierwsze opracowanie w zwięzły sposób przedstawiające najważniejsze wnioski z kryzysów i sytuacji problematycznych w social media, które wydarzyły się w Polsce od początku 2012 r.
O autorze
1 min czytania 2013-04-18

Dzięki temu badaniu osoby odpowiedzialne za zarządzanie reputacją marki dostaną rekomendacje, które będą przekładalne na praktyczne działania.

Opierając się na ilościowych i jakościowych danych zebranych z mediach społecznościowych, przede wszystkim z Facebooka, który był główną areną kryzysów, przebadane zostało 19 sytuacji, które dostały łatę „kryzys w social media“. W raporcie poruszone zostały sprawy związane z kryzysami ważnymi, mniej ważnymi i niesłusznie nazywanymi kryzysami, w tym m.in. dotyczących NC+, ACTA, Uważam Rze czy Play. Opisane zostało także jak wobec popularyzacji social media zmienia się układ sił w relacji klient-firma. Zwrócono uwagę na dobre i złe praktyki, a także na znaczenie sposobu zachowania administratorów stron w profilaktyce i radzeniu sobie z zaistniałym kryzysem.

Publikacja została objęta patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Opracowanie zostało również wzbogacone o komentarze ekspertów z branży public relations. W raporcie wypowiedzieli się Piotr Czarnowski, Rafał Czechowski, Tomasz Nadolny, Justyna Szafraniec , Monika Czaplicka i Andrzej Pomarański.

 Raport dostępny jest tutaj

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj