Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Check-in Poznań – gra miejska na Foursquare w ramach „Poznań za pół ceny”

By włączyć się do rywalizacji wystarczy zostać użytkownikiem Foursquare’a i wejść na stronę www.check-in.poznan.pl . Punkty można zbierać, odwiedzając partnerów tegorocznej akcji „Poznań za pół ceny”. Na tych, którzy podczas dwudniowej zabawy zgromadzą ich najwięcej czekają atrakcyjne nagrody.
O autorze
1 min czytania 2013-04-23

Gra miejska Check-in Poznań to nowość tegorocznej akcji „Poznań za pół ceny”.Uczestnikiem zabawy może zostać każdy – kto oprócz upolowania 50 % zniżek w poznańskich muzeach, restauracjach czy hotelach – chce wziąć udział w grze i zdobywać nagrody. Zadaniem uczestników zabawy będzie „meldowanie się” (ang.check-in) w miejscach biorących udział w akcji za pomocą specjalnej aplikacji. Do gry będzie można bezpłatnie dołączyć na stronie  Każdy „check-in” w jednej z ponad 180 lokalizacji będzie premiowany punktami.

– W ten sposób chcemy zachęcić uczestników akcji „Poznań za pół ceny” do jeszcze większej aktywności. To także okazja, by wykorzystać zdobywające coraz większą popularność medium społecznościowe do promocji miasta i jego profilu w serwisie Foursquare – tłumaczy Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji.

– Do tej pory żadne miasto w Polsce nie używało tego narzędzia na taką skalę, ale nie boimy się wyzwań. Gra Check-in Poznań pozwala nam budować wizerunek miasta, które podąża za trendami i korzysta z nowoczesnej technologii, ale jednocześnie dla mieszkańców i turystów, odwiedzających Poznań w najbliższy weekend, zabawa będzie dodatkową atrakcją – dodaje.

 W trakcie trwania gry na Starym Rynku – tuż obok Galerii Miejskiej Arsenał – ustawiony zostanie ekran, na którym będzie można śledzić aktualne wyniki rywalizacji. Oprócz rankingu uczestników gry znajdą się tam też informacje o ostatnich checkinach i najchętniej odwiedzanych miejscach podczas akcji „Poznań za pół ceny”.. Grę wygra uczestnik, który meldując się w różnych miejscach, zdobędzie najwięcej punktów. Dla trzech najaktywniejszych graczy partnerzy tegorocznej akcji ufundowali nagrody. A do wygrania będzie m.in. zaproszenie o wartości 360 zł do centrum odnowy i relaksu SPA_larnia w Puszczykowie, voucher o wartości 250 zł do restauracji Gospoda pod Koziołkami, karnet o wartości 200 zł dla dwóch osób na atrakcje Malta Ski, Poznańskie Karty Miejskie czy oficjalne gadżety Miasta Poznania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uczestnicy akcji, a także osoby na co dzień korzystające z serwisu Foursquare będą mieli też okazję do zdobycia specjalnej odznaki „Swarm badge” i nagrody-niespodzianki od Miasta Poznania.  Co trzeba zrobić? Wystarczy w sobotę 27 kwietnia o godz. 20.00 pojawić się na Starym Rynku, włączyć foursquare’a i pozostawić po sobie wirtualny ślad w postaci tłumnego check-ina wraz z innymi uczestnikami akcji „Poznań za pół ceny”. Nagrody za udział w Swarmie czyli foursquare’owym flash mobie będzie można odebrać na specjalnym stoisku Miasta Poznania na Starym Rynku w godzinach 20.00 – 23.00.

Słuchaj podcastu NowyMarketing