Nowy team kreatywny w Isobar Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy team kreatywny w Isobar Polska

Do zarządzanego przez Joannę Biernacką działu kreacji agencji Isobar Polska dołączył kolejny team kreatywny, Agnieszka Węglarska (senior art director) oraz Łukasz Pyrka (senior copywiter) będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla kluczowych klientów agencji.

Agnieszka Węglarska, z branżą reklamową związana jest od 1998 r. Doświadczenie zdobywała współpracując, jako art director, designerka i ilustratorka, z agencjami takimi jak OS3, Leo Burnett, brandplace czy JWT Warszawa (obecnie J. Walter Thompson Group Poland). Pracowała również jako stylista wnętrz oraz jedzenia („Twój Styl”) oraz projektowała zabawki. Jej plakaty wystawiane były m.in. w Berlinie, Nowym Jorku i Hong Kongu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Łukasz Pyrka w branży reklamowej pracuje od 2006 r. Tworząc koncepty kreatywne współpracował z agencjami takimi jak OS3, Leo Burnett, GPD Advertising TEQUILA Polska, Scholz & Friends, TBWA\ czy JWT Warsaw. Łukasz realizuje się również jako rysownik. Na stałe współpracuje z serwisem krytykapolityczna.pl.

Agnieszka i Łukasz w portfolio mają projekty dla klientów takich jak Ferrero, Foodcare, IKEA, Mazda, Opel, Stock, T-Mobile, Unilever czy Ministerstwo Środowiska.

Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij