Agnieszka Węglarska, z branżą reklamową związana jest od 1998 r. Doświadczenie zdobywała współpracując, jako art director, designerka i ilustratorka, z agencjami takimi jak OS3, Leo Burnett, brandplace czy JWT Warszawa (obecnie J. Walter Thompson Group Poland). Pracowała również jako stylista wnętrz oraz jedzenia („Twój Styl”) oraz projektowała zabawki. Jej plakaty wystawiane były m.in. w Berlinie, Nowym Jorku i Hong Kongu.
Łukasz Pyrka w branży reklamowej pracuje od 2006 r. Tworząc koncepty kreatywne współpracował z agencjami takimi jak OS3, Leo Burnett, GPD Advertising TEQUILA Polska, Scholz & Friends, TBWA czy JWT Warsaw. Łukasz realizuje się również jako rysownik. Na stałe współpracuje z serwisem krytykapolityczna.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agnieszka i Łukasz w portfolio mają projekty dla klientów takich jak Ferrero, Foodcare, IKEA, Mazda, Opel, Stock, T-Mobile, Unilever czy Ministerstwo Środowiska.
Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024