Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Leo Burnett odświeża wizerunek marki GetBack

Rusza nowa kampania reklamowa GetBack, która wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Za zmianami stoi agencja Leo Burnett, która podjęła stałą współpracą z klientem w grudniu 2016.
O autorze
1 min czytania 2017-06-07

Spot opowiada historię ojca rodziny, który zmaga się na co dzień z długiem, jego doświadczenie ze współpracy z GetBack przypomina mu czasy młodości, kiedy trenował kolarstwo ze wpierającym go trenerem. I tak jak wtedy dzięki tej pomocy osiągał rezultaty w sporcie, tak teraz może poradzić sobie z długiem dzięki Doradcy z GetBack.

Nowa kampania reklamowa pokazuje jakimi wartościami kierujemy się współpracując z naszymi klientami. Na przykładzie trenera kolarstwa spot reklamowy pokazuje jak nasi Doradcy pracują na co dzień. Wiemy, że dług to trudna emocjonalnie sytuacja dlatego chcemy wspierać i motywować naszych klientów, by jak najszybciej rozwiązali swoje problemy finansowe” – Justyna Ślarzyńska, Dyrektor – Departament Marketingu i PR GetBack S.A.

Pomysł kreatywny i kampanię stworzyła agencja Leo Burnett pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego Macieja Porębskiego, w skład teamu kreatywnego wchodził także copywriter Renata Bujanowska oraz art director Zofia Nowak. Film reklamowy wyreżyserował Johnatan Cohen, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Opus. Postprodukcją spotów zajął się Platige Image. Muzykę skomponował Bartosz Dziedzic.

W Leo Burnett powstała też nowa identyfikacja wizualna dla marki GetBack. Logo przedstawia nachodzące na siebie litery podkreślające współpracę jako jedną z głównych wartości, którymi kieruje się firma GetBack. Odświeżona identyfikacja wykorzystuje nową przyjazną kolorystykę i pokazuje firmę jako nowoczesną i innowacyjną.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z GetBack ma charakter stały, Leo Burnett pełni funkcję doradcy strategiczno-kreatywnego dla klienta. W grudniu agencja rozpoczęła pracę nad nową kampanią wspierającą nową misję, wizje i wartości GetBack.

Bliska współpraca klienta z agencją zaowocowała ciekawą i przełamująca stereotypy kategorii kampanią, budującą wizerunek dynamicznie rozwijającej się firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania zostanie przeprowadzona w TV, prasie, internecie, radiu i OHH.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się