Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku 2016

Celem corocznego konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2016 jury nominowało 56 kampanii. Laureatów oraz Zwycięzców poznamy 3 lipca w trakcie uroczystej Gali.

W IX edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 70 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak co roku najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybierze międzynarodowe Jury, a nominowane kampanie w kategorii „Akcje Zaangażowane Społecznie” na etapie preselekcji wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl. Nagrodę w tej wyjątkowej kategorii w tym roku wręczać będzie Włodek Dembowski vel. PAPRODZIAD, jeden z najbardziej znanych w Polsce aktywistów społecznych. Wśród kampanii zgłoszonych przez osoby prywatne, największą popularnością cieszyły się kampanie propagujące ideę Freganizmu, akcje zwracające uwagę na marnotrawco żywności w dzisiejszym świecie, są to: „Karmienie biednych” i „JEST AKCJA - Nie wyrzucamy jedzenia”. Nominację otrzymała również kampania namawiająca do czytania „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!”, oraz „SYMBOL - Upamiętniaj godnie”, poruszająca problem nadużywania symboli narodowych.

Organizatorami konkursu są: portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, Partner strategiczny to Polpharma. Partnerami konkursu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, PRoto Public Relations, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+,Grupa Wirtualna Polska, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.

Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Zestawienie kampanii nominowanych KSR2016

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij