Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: Kobiety! Grajcie w piłkę! Polska ekipa z nowym spotem dla UEFA

Reklama dnia: Kobiety! Grajcie w piłkę! Polska ekipa z nowym spotem dla UEFA
UEFA postawiło sobie bardzo jasny cel: sprawić, by piłka nożna stała się sportem numer jeden dla kobiet w całej Europie. Czasu zostało niewiele, football ma wyjść na pierwsze miejsce wśród sportów do 2020 roku!
O autorze
1 min czytania 2017-06-09

Z tej okazji UEFA wypuściło spot zachęcający do wspólnej gry. Jej slogan “gdziekolwiek jesteś, kimkolwiek jesteś, przyjdź i zagraj. Wspólnie zagramy lepiej” dodaje kobietom otuchy i zachęca do tworzenia wspólnoty. 

Inicjatywa wynikła z badań, przeprowadzonych przez University of Birmingham, których wynik pokazuje, że gra w piłkę nożną może znacznie zwiększyć poziom szczęścia, a także wzmocnić pewność siebie.

Kampania będzie kontynuowana w następnych tygodniach, aż do tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej. 

Spot został stworzony przez polską ekipę z OTO Film, w składzie: Piotr Błaszczyk, Karolina Jurzyk i Michał Kowalczyk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

Nie tylko UEFA sportem chce wzmocnić pewność siebie kobiet. Jakiś cza temu Nike opublikowało film, który miał na celu zachęcić ludzi do podejmowania działań na rzecz swoich małych społeczności. Inicjatywa pokazuje, że dzięki sile sportu wszyscy jesteśmy równi, a wspólnie możemy osiągnąć więcej. Uczy akceptacji poza boiskiem i równości wobec płci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nike bardzo często porusza kwestię kobiet, które ciągle, w niektórych krajach, nie są traktowane równo w społeczeństwie. Nike wspiera kobiety w otwieraniu nowych drzwi. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W jednym z najbardziej lubianych przez Was spotów, kiedy główna bohaterka zmienia wydźwięk ważnej dla rosyjskiego narodu piosenki, na sali, wśród dobrze ubranych, starszych widzów, wzrasta zdziwienie. Nike dodaje kobietom takie atrybuty jak męstwo, niezależności, poczucie własnej wartości, by zburzyć stereotyp, że dziewczynki zrobione są z marmolady, kwiatów i plotek! 

Więcej spotów Nike w walce o łamanie stereotypów wśród kobiet znajdziecie → tutaj.