Niezwykłe kufle do wygrania w konkursie Brackie Pils

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niezwykłe kufle do wygrania w konkursie Brackie Pils

Ruszył konkurs organizowany przez, należącą do Grupy Żywiec, markę piwa regionalnego Brackie Pils. Akcję pod hasłem „Brackie łączy kumpli” wspiera kampania w internecie, za którą jest odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine.

Konkurs „Brackie łączy kumpli” polega na stworzeniu kreatywnego toastu na cześć swojego kumpla. Na zwycięzców czekają nagrody: grawerowane kufle, podkładki pod piwo ze spersonalizowanym toastem oraz 4-paki Brackie Pils. Akcja potrwa do 20.06.2017 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Goldensubmarine jest odpowiedzialna za koncepcję, przygotowanie strony konkursowej oraz kreację promującą konkurs. Agencja prowadzi również fanpage marki, za który będzie odpowiedzialna również po zakończeniu akcji. Dodatkowo GoldenSubmarine czuwa nad przebiegiem i moderowaniem konkursu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

Brackie Pils to już czwarta marka Grupy Żywiec, którą obsługuje GoldenSubmarine. Wcześniej agencja współpracowała już przy brandach: Specjal, Dziki Sad oraz Tatra.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij