Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Niezwykłe kufle do wygrania w konkursie Brackie Pils

Ruszył konkurs organizowany przez, należącą do Grupy Żywiec, markę piwa regionalnego Brackie Pils. Akcję pod hasłem „Brackie łączy kumpli” wspiera kampania w internecie, za którą jest odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine.
O autorze
0 min czytania 2017-06-12

Konkurs „Brackie łączy kumpli” polega na stworzeniu kreatywnego toastu na cześć swojego kumpla. Na zwycięzców czekają nagrody: grawerowane kufle, podkładki pod piwo ze spersonalizowanym toastem oraz 4-paki Brackie Pils. Akcja potrwa do 20.06.2017 roku.

Goldensubmarine jest odpowiedzialna za koncepcję, przygotowanie strony konkursowej oraz kreację promującą konkurs. Agencja prowadzi również fanpage marki, za który będzie odpowiedzialna również po zakończeniu akcji. Dodatkowo GoldenSubmarine czuwa nad przebiegiem i moderowaniem konkursu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

Brackie Pils to już czwarta marka Grupy Żywiec, którą obsługuje GoldenSubmarine. Wcześniej agencja współpracowała już przy brandach: Specjal, Dziki Sad oraz Tatra.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj