Patrycja Giurko (Hoop Polska): inspiracje czerpię z życia i z japońskich anime

Patrycja Giurko (Hoop Polska): inspiracje czerpię z życia i z japońskich anime

Patrycja Giurko, Group Brand Manager w Hoop Polska, odpowiedzialna m.in. za markę Hoop Cola, Jupik oraz Vinea i Pickwick Ice Tea. Karierę zawodową rozpoczęła w firmie Unilever, następnie pracowała w Henkel Bautechnik i Mieszko. Miłośniczka podróży i japońskich kreskówek.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

Kreatywny pomysł, „parasol” spajający wszystkie elementy, jak w każdej kampanii marketingowej… 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...

Colędawanie Hoop Coli (zima 2009/10)  - wersja karaoke – powstała z powodu wycofania oryginalnego spotu przez ówczesną KRRiTV oraz poparcie, jakiego udzielili nam konsumenci.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

Były trudne wyzwania, nie ma najtrudniejszego… poza tym po zmierzeniu się z wyzwaniem nie nadaje się mu „najcięższej” oceny.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumna, to...

24 Czerwca Polskim Dniem Przytulania - w tym roku obchodzony po raz czwarty, i co ważne, inicjatywa wychodziła od wolontariuszy, którzy celebrowali ten dzień w całej Polsce.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

Jest  ich sporo, ale nie chcę tutaj reklamować nikogo ;)

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...

Wykorzystanie mobile.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...

Są  tylko „przestarzałe”, nie znam przereklamowanych.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Wzajemne zrozumienie.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Zwykłego życia i z japońskich anime ;)

10. Gdybym miała sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...

Zainwestowałabym w kampanie na Kaixin lub Renren.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

…lubię, nigdy się nie nudzę, co chwilę przychodzi „nowe”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij