Ruszyła kampania skierowanej do biznesu oferty SUV-ów Kia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania skierowanej do biznesu oferty SUV-ów Kia

Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Marka KIA wystartowała z kampanią reklamową dwóch modeli SUV-ów: KIA Sportage i KIA Sorento. Obecnie są one dostępne z dedykowanym pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line oraz na atrakcyjnych warunkach leasingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media. W ramach zaplanowanych działań realizowana jest kampania video oraz szeroka akcja promocyjna w internecie, której zadaniem jest dotarcie do biznesowej grupy docelowej. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do 16 lipca 2017 r.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij