Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Ciało metaforą rozchodzącej się po świecie energii. General Electric urzeka nową kreacją

Ciało metaforą rozchodzącej się po świecie energii. General Electric urzeka nową kreacją
Marka General Electric wykorzystała w swojej nowej reklamie elementy tańca nowoczesnego, by uzmysłowić nam, jak dystrybuuje się energię na świecie.
O autorze
1 min czytania 2017-06-14

Ciała tancerzy miały naśladować energię, która wytwarza się z odnawialnych źródeł, by mogła zostać rozdysponowała sieciami elektrycznymi marki GE. Dzięki ekspresji w tańcu możemy odnotować m.in: przerwy w dostawie prądu.

Efekty wizualne opracował specjalny zespół przy wykorzystaniu technologii: Lightcraft Prevision i Microsoft Kinect, posiłkując się czujnikami głębokości, by zanotować ruchy tancerzy w trzech wymiarach.

GE ma nadzieję, że inicjatywa „urzeknie formą i uświadomi konsumentów o sposobie, w jaki firma wykorzystuje swoje rozwiązania w dystrybucji energii na świecie”.

Taniec wyreżyserowała znana na całym świecie Cynthia Geffon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Taniec to forma sztuki, ekspresji. Jakiś czas temu w Internecie głośno było o reklamie KENZO. Piękna przestrzeń, piękni ludzie i kobieta, która, jak się później okazuje, nie do końca dobrze czuła się w takiej scenerii. Dzięki tańcu pokazała nam skrywaną przed wszystkimi „dziką” osobowość.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Znacie inne, taneczne kreacje? 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się