Giełda Leadów – nowoczesne narzędzie dla agencji nieruchomości od Domiporta.pl

Serwis Domiporta.pl wprowadził do swojej oferty Giełdę Leadów - innowacyjne rozwiązanie dla klientów instytucjonalnych oparte na mechanizmach big data. Dzięki nowemu narzędziu agencje nieruchomości mogą zwiększyć efektywność swoich działań poprzez kierowanie ogłoszeń do konkretnych użytkowników...
O autorze
1 min czytania 2017-06-19

… których wyszukiwania odpowiadają ich ofercie.

Giełda Leadów to usługa dostępna dla klientów profesjonalnych Domiporta.pl, którzy chcą precyzyjnie i szybko docierać do konkretnego użytkownika poszukującego danego rodzaju nieruchomości.

Narzędzie działa w oparciu o autorski i zaawansowany algorytm zbierający informacje o użytkownikach Domiporta.pl w czasie rzeczywistym i tworzący ich wirtualne profile. Mechanizm dopasowuje profile do ofert poszczególnych agencji nieruchomości, które mogą na tej podstawie zaproponować użytkownikom konkretne oferty, dopasowane do ich wyszukiwań.

Nowością w naszym rozwiązaniu jest odwrócenie relacji. To agencje nieruchomości mogą inicjować kontakt z użytkownikami naszego serwisu, a nie – jak to było dotychczas – osoba szukająca nieruchomości. Kontakt podejmowany jest z poziomu panelu klienta – tłumaczy Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe rozwiązanie to także ułatwienie dla użytkowników serwisu – ogłoszenia, które widzą na stronie są lepiej dopasowane do ich wyszukiwań.

Wyniki pierwszych testów wskazują, że dzięki Giełdzie Leadów nasi użytkownicy znacznie częściej otrzymywali od agencji interesujące ich propozycje ofert i wyrażali chęć poznania szczegółów – dodaje Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Giełda Leadów jest dostępna w ofercie Domiporta.pl w modelu abonamentowym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się